Aug 27, 2009

diari ramadhan tengku

salam..greetings..n happy fasting day!!!

wah! tahun kedua tengku menyambut ramadhan di UMP..herm..tah npe ramadhan kali ni x bpe meriah wat tengku?ade kah krn permulaaan ramadhan tengku selaras dengan permulaan test2 mid sem? herm... mlm2ku asyik sibok mentelaah pelajaran(ye ke??)..n sejak akhir2 ni, tengku mudah tdo mlm walaupun tdo petang..tah ape saje yg dipenatkan.. sampai membuatkan hati'nya' mgkin sedikit terguris sbb tengku asyik meninggalkannya dgn SMS yg x berbalas...sorry ye.. x sengaje.tengku sendiri masih mencari punca hal ini berlaku walaupun sebenarnyer benda ni baik,tdo awal..herm...

btw,motif tengku post entry di subuh hari ni...nak bgtaw seluruh rakyat jelata tengku tgh wat latihan maths huhu..trepnyer!! n nak bgtaw gak lah tengku bersahur...dah dpt pahala bersahur.. owh ye,start study kul 2 ye..tengku smpt tdo dlm sejam lbh(12-1 lbh2 mlm)..law kte tdo mlm walaupun sekejap bru dapat pahala bersahur.law mkn tgh mlm pas2 x bgn sahur apalah ertinya ramadhan??huhuhu...tah pape jer yg tengku bebelkan skrg ni...rsenyer pale ni dah biol sbb ngantok g...rse nk sambung tdo..tpi tggu azan t jelah..solat lu.huhuhu

agak lame gak blog ni x ber"update"...almaklum lah bz ngan perniagaan n study n download2 muvee(ape kes?!)..dlm minggu ni business printing sgt laku..maybe ni minggu questionnaire kot..smua nak print or fotostat ngan kuantiti 50 kping dan ke atas...Alhamdulillah..ade gak lah duit poket nak simpan...PTPTN pun dah hmpir habis memandang tengku kene bli tiket raye lek sabah..xkesah yang penting tengku beraye ngan family tercinta...wlupun ade kesedihan sikit yg dipendamkan..npe lah besar btul dugaan 2?? sabar jelah, ade jodoh x kemana kan??biarkan jelah

owh ye..tengku sedih,sbb sakit gastrik ibu yg teruk 2 menyerang g time puase ni... tpi salute kat ibu leh tahan sampai waktu berbuke...risau sgt2:'(..tpi skrg ibu dah ambik ubat gastrik yg sgt kuat n harga nak mencecah rm seratus yg buat ibu x gastrik g...Alhamdullillah...mujarad gak benda 2 berbaloi ar walaupun mahal...;p..

dah nak masuk 6 hari berpuase,pejam celik nak lek umah..tdo bgn nak rye..huhu..happy2..bju raye dah siap huhuhu!!! owh ye, puase kali ni sgt jimat..sbb ade system bli mknan yg efisyen..bgus2 lau jimat sgt ni dah leh kumpul duit kahwin..???? ape kene mengena lak ni..haih tengku tengku...ok ar...nk mandi...refresh bdn ni..pas2 tdo jap sblm g kelas...bye for now u all...selama menjalani ibadah puase..byk2kan amal...

okiedokie;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

1 comment:

marissa norfis said...

bila nk bukak posa sesama nih....emmm...=p