Aug 30, 2010

kita cuma mampu merancang..........happy independent day Malaysia!

salam 1 malaysia....

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA!!!KURANG DARI 3JAM GENAPLAH 53TAHUN MALAYSIA MERDEKA....I HEART MALAYSIA!!

btw,kali ni aku nak bercerita tentang planning masa hadapanku......tdi borak2 ngan rumetku huda...mcm ne lah lau dpt suami pangkat lagi rendah dri kte???<--sbb die ngah layan cte 8bulan yg ade vanidah imran ngan rashidi ishak 2...

lau leh aku nk ngelak suma2 2....aku plan,aku nk buat bisnes jew t...lau leh nk wat blogshop atau pe2 je keje yg leh wat dri rumah...tpi ape ye?lau nak jahit baju..mana aku reti jahit...xkan nk jdi pengasuh?xnk ar....aku nak jge anak aku je...

lau leh biarlah buat perniagaan sendiri...jdi bos..cuti ble2 je..leh suh workers jge kedai n aku jge anak kat umah..tpi xdelah selalu mcm 2..workers sape nk pantau....lau kami ditakdirkan kawen t...(yippi!)encek pa kte nk buat loan start bisnes untuk cik ma nye...hehe...nak wat bisnes computer service...tpi encek pa askar...t asyik pindah randah,leh ke nk niaga???herm...byk bende nak kene pk...alahai..kawen kawen kawen...pas2 tah jdi pe lak...hope sume ok2 je kan....lambat lagi...relaks lu..tenangkan fikiran n habiskan study..then bru men kawen2 kan kan kan...

aku dah banyak berangan ni....habislah....oklah...need to stop...keje dok bereh agi..okiedokie;p

1mALaysia............I HEART MALAYSIA!!!!!!!!

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: