Aug 30, 2010

kerinduan sudah...........................

assalamualaikum.................................salam sahur......acecece....dah genap 20 hari berpuase baru aku nak meng-hupdate ini blog...apa kes??

btw..anak2 apa kbr semua??baik2???sihat???puase penuh x?syukur lau penuh...aku ngan bangganya nak bagitaw aku masih berpuase penoh..lom tinggal lagi sma ada sengaja ataupon x.alhamdulillah...hari ni tetibe aku nak meng-hupdate sampai tak leh tdo ni apa kes???kes rindu beb......saya rindu sama beberapa spesies yang dikenal pasti....antara yang berjaya bertakhta di hati................jeng jeng jeng...........of coz lah family kan...dah lame x jumpe...ibu ntah dah elok tol2 ke demam 2...ayah keje elok ke puase2 ni..adik2 sekolah ok x...bju raya suma dah lengkap ke??aish...lemas ar lau nak fikir.sabar jelah beberapa hari ni....aku kan PULANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seterusnya.................org yang sentisa dirindui xkira lah dia depan mata aku ke, belakang mata aku ke,main tapok2 ngan aku ke,*tapok=hide n seek, main cak2 ngan aku ke.................kekasih hatiku yang seorang........ENCHEK HELMI ZULKIFLI..

encek papa yang kecoh...ensem x?apa dia?xensem..aku nmpk ensem jew...wekkk.jeles ar 2...;p hahaha bru je xjumpe 24jam...siyes saya windu giler2 sma kamoo....wah!kuar ayat xtaw malu......asenye lambat g nk jumpe lek encek pa...cik ma pas cuti raya ni sibok ber-expoconvo...untuk pembaca, UMP bakal mengadakan EXPOCONVO'10....DTG LAH BERAMAI-RAMAI YE...PELBAGAI ACARA MENARIK..............Blah blah blah...aku dah lari dari tajuk....jiwa unit publisiti datang...xmo,xmo...xske..letih wat surat...berbalik pada encek Helmi tdi ye....beliau sdg berkursus dan sedang excited sbb dah jdi student balek..hahah xleh blah nak teman die bli pen 3 warna(hitam,biru,merah) pastu bli highlight pen n pembaris....hahaha...baru2 ni gaduh ngan dia sampai nangis2 aku dibuatnye.....paling sakit lau dia pegang lengan org time marah...pegang sekuat mgkin....sakit taw...belasah kang..opsss terganas plak....tpi cinta tetap bersemi ye.....hahahaha aww.....kami dah jiwang.....................stop...sayang encek helmi ketat2...stop....ble kte nak kawen encek helmi??...........arrrrghhhh..fullstop

seterusnya yang turut dirindui...........family in law to be......bapak ar panjang....base melayunye...bakal keluarga hahaha....tetttttttttttttt....rindu plak....dah 3 kali pgi umah diorg dalam sem ni....sume layan elok je...minggu pertama bagi kain buat baju raye..warna biru sekali tok ibu....minggu ke-2, dapat tudung ekin..tpi labuh lah plak...terase dperli....hahaha...ada aku kesah...tpi tetap berterima kasih....n minggu ni pgi....saya dapat kasut raya!!!!!!!!!!!!hehe sgt segan time suruh pilih...then saje suruh mak encek helmi tolong pilihkan..senang ckit...herm...terase suke plak g umah 2..sampai windu kat org2 kat dalam umah 2...ase terhutang budi n byk menyusahkan..herm...t kahwin,kene bagi cucu bebyk ni..hahahaha tetttttt..ni yang ase nak tny encek emi ble nak g kursus kawen ni....tetttttttttttt lagi......saya dah x btol...maaf

last..maybe..or to be continue...org yg dirindui??????herm later ar smbung plak...hahahah letih ar..ase nk tdo..leh x???apa?xleh?nak tdo gak...tatatititutu;p

okiedokie;p

sempat lagi..hahahaha..
sekian makaceh!

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

2 comments:

Zaza said...

anda sgt jiwang ya...

sufiyafizayusuf=) said...

terima kasih..ndak pernah2 kan..aku pon terkezut!!matik!!