Sep 27, 2010

ada yang indah disebalik penat lelahmu.....

salam ukhwah dan salam 1malaysia...................fie yusuf in da blog!!!!


bru lah ade hati mau meng-update kan c fie yusuf ni....ringan plak tgn,tpi penat sgt2 sgt2 sgt2.........arghhhhhh.....minggu yang sgt memenatkan.....tdo cme 2-4 jam sehari...ade mase lapang sejam je pon isi ngan tdo.......aku bz ber-eXpoconvo.tdi je aku bru settle adakan pra pelancaran eXpoconvo antara event besar unit publisiti<----aku punye unit....problem mmg byk tpi program tetap berjalan lancar.tpi org2 Kuantan mmg sporting sbb leh bgi sokongan n join venture program kami...THANKX ALOT N MUAHMUAHHH ORG KUANTAN!!!!unit publisiti paling best lah sbb bleh handle event ni..credit to adik2 juniorku..smue take responsible sepanjang event.,..xnmpk pon yg xde wat keje..Alhamdullilah....gmbr2 sepanjang event mmg ade tpi nanti2 lah upload..masi dlm kamera, n kamera ngah cas...lagipon aku mang malas nk upload huhu....tpi penat mcm ne sekali pon, ada yang indah di sebaliknya.....keakraban unit publisiti...aku leh tgk diorg gelak n borak2 walaupon keje sampai lewat malam...penat mcm ne pon mode happy sentiasa lekat kat diorg...bad mood xpenah nk tunjuk,keluhan jarang nk dgr...lau ade pon yg mengeluh sbb berkaitan hal akademik mcm ade test,kuiz atau skillbased...2 biaselah kan..kene pandai tgkp mase....aku pon ade 2 test minggu dpn...1 perkataan haram aku xbace..tiap2 malam lek kul 2 pas2 lau ade assignment wat lu sampai habis...ade kuiz bce smpi tertdo.......akhirnya tdo pon dalam kul 3 ke atas..ape x penat kan?smpi rumet2 pon mengeluh yg aku ni susah nk kejut smbhyg subuh....:) penat sgt smpi xsedar org dah gerak...mata mcm ade gam xnk celik2.....badan plak rse dah seberat batu besar yg susah nk digerakkan nk dialihkan....ooooooooooohhhhhhhhh myyyyyy GGGGGGGGGGGGoooooooooooodddddd!!!!aku dah mcm org xbertanggungjawab plak kan......sabar jelah tok 2 minggu ni...benda ni pon dah nk habis....

alamak..................byk benda nk taip n "post" kan tpi dah ngantok sgt2 ni....n sok nk puasa lagi......herm perlu rehat....sgt perlu rehat...seb baek lah kan kelas kul 10 bkn kul 8....fie yusuf nye tdo lah dulu ye..sok2 aku hupdate g..ade benda nk luahkan....tata u ollll....ni8..

okiedokie;p


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: