Sep 28, 2010

Tido yang lena…aku merinduimu….

Halooo pamirsa…..hahahaß-siyes dah biol!!!!


 

Untuk mengetahuan semua kaum kerabat….malam ni aku ade TEST!!yipppi!!!!!!!!!!!!!!!.....alangkah bahagianya..kan kan kan…malangnya..keje eXpoconvo
ak makin betimbun…n daripada 5 chapter aku juz belek2 1 chapter jew…what the fish??!...aku baru je bis program pra-pelancaran yg pelbagai dugaan dan cabaran 2…kali ni nak wat konvoi n autoshow dalam mase kurg dari 7 hari….MY GODDDDDDDDD….. aku ni mang hebat ke??mampu ke aku???dah ler 2 hari berturut-turut nak menjawab test…letih zahir dan batin
ku…wahahaha….tido pon xpenah lah nk cukup…2-4 jam 2 kire dah hokeyh ler….tpi bagi org mcm aku yg type tdo ala2 ratu cantik dunia…mane nak cukup wei…aku nk tdo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pas2 bangun 2 aku dah xletih lagi….2 je aku nk..aku dah xnk pape da selain itu…wat mase skrg lah kan……

Oklah..nak bce mantera n kitab luß 4 chapter lagi menanti…wish me gudluck ye…btw….pas test aku kene berlari lari anak nak g meeting plak….amacam idup gua????wanita bz kn…xde mase berpacaran wahaha….adios!!!!!


 

Okiedokie;p


 

LOVE,

FIE YUSUF!!!;P


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: