Apr 9, 2011

cinta dalam mimpi


haloo u ols.

mcm mana hari hujung minggu anda?

baik? hebat?

saya?

TIDAK!!

hujung minggu saya kali ni sgt teruk.

saya asyik kene ngan org yg bad mood dan org yang emo xtentu pasal.

kawan baik saya bad mood. kawan istimewa saya... oppsss!

awal pepagi ahad ni saya sudah kene.

demm.

ingat saya xde perasaan?


ke ni balasan buat aku. dulu aku yg selalu panas baran. skrg giliran aku pula kene.

disebabkan itu.

aku mengambil keputusan

lebih baik bercinta di dalam mimpi

semuanya kan jdi indah di dalam mimpi

ni semua pengaruh cerita "Dan Sebenarnya" lakonan Sazzy Falaq ngan husband die 2.


dan bila aku mula bermimpi

aku mahu bercinta dengan


SONG SEUNG HOON

kekasih aku dari zaman sekolah menengah..... ARGHHHH!

HAHAHA

heaven ar lau bercinta ngan die

lihat! dia peluk aku! haha

xnk aku bgn dri tdo

xde ar aku update blog ni bab aku bz bercinta

lupekan masalah di dunia hidup di dalam dunia mimpi

BOLEH?

kalau lah boleh~

herm.

hujan lebat! best ni tdo. leh mimpi SSH. jom! HAHA

p/s:lau lah awak tahu...



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: