Apr 12, 2011

restui kami.

assalamualaikum.

selamat malam semua.

jangan ar tdo lagi. awal lagi. meyh baca entry saya.

maafla saya xupdate. sibuk bercinta. hehe. ingat entry yang sebelom ni? =)

nak bagitahu. "oppa" sgt sweet orgnye. romantik ++.

xjemu saya bersamanya.

gmbr bersama. time ni ngah dok lepak kat megamall sementara tggu nk masok panggung. ktorg tgk cite CUN!. kesian "oppa". xfaham bahasa melayu. penat saya translate-kan g bahasa korea. hihi!=)

owh ye! nmpk x rantai yang saya ngan pakai 2? kat dlm gmbr. huruf "S". untuk "sayang" untuk song seung hun. hihi. Sweet. cume 2 jelah, saya masih ngah berdakwah kat die,nak tarik minat die masuk Islam. tgk lah die pakai rantai pe 2. ish ish ish.. xnk dating sme g lau pakai rantai 2. huh!

cer pakai macam die ni. xyah rantai2. pompuan je pakai rantai. eh!nape kuarkan gmbr ni? "oppa" jgn salah faham. saya dan die dah xde pape. tol x tpu.. i love u. HAHA

Realitinya...

aku ngah sakit perut yang teramat, aku ase gastrik.. sebab aku bantai makanan pedas. hambek kau!

malam ni.. sbnrnye bukan malam ni. malam smlm pon. malam smlm smlm pon. aku down ckit. yelah. xtenang hati. ade org marah kat kte. :'(

windu kamoo tp aku xmaw ar jdi mcm dulu g. xsggup ar nk broken heart sume ni. xlarat dah.

u leb me? u leb me not? u leb me? u leb me not? ahh sudah! persetankanlah!

walaupon aku ngah sedih gile2 babai..

aku maw suma org tgk aku HAPPY GO LUCKY sbb xperlu nk membebankan org ngan masalah kte yang seberape. enjoy ur life!

oleh itu

esok,rabu 13/04/2011 - anta assignment 2 security
test mandarin

khamis,14/04/2011 - presentation technhopreneurship
presentation Network managemement

++ artikel technopreneur yang hare 2...hmmm

pas2 settle! tym to enjoy! ^__^

ade g sebenarnya. PSM aku weyh!

tp.........

mcm aku kte tdi

HAPPY GO LUCKY!! :p

okiedokie

p/s : maaf sbb suke tukar kata ganti nama. lau guna saya 2..mang mood ngah gloomy2 + gedik. lau guna aku 2.. dah jadi diri yang asal. lau guna wa lu der sume 2.. mood nk jdi minah rempit. ^__^

thanks for reading this entry :)


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: