Feb 1, 2011

Contest Teka Senyuman (",)


hi u ols.... (smbil senyum lebar)...=))

apasal?apasal?apasal ni?(masih tersenyum n makin manis plak 2..hee)

oklah..another contest to join!!!yeehee....rajin x aku join contest???rajinkan..addicted dah kot hoho...so, contest kali ni bertajuk..CONTEST TEKA SENYUMAN by Mika Fasha...

npe aku nak join contest ni??sebab hadiah ke???oh tidak!!!sebab aku rse tercabar taw nk meneka senyuman2 tu..lau xde klu mang susah ar nak teka...hehe

hah ni banner tok contest 2...sape2 yang berminat nak join,bleh klik sini

ok tuan2 dan puan2 sekalian..(ckp ala2 chef wan ye..aw..hee) lau ade contest mestilah ade syaratnye kan..so ♪ marilah mari kita mengundi ♬ ..eh ternyanyilah pulak...adeh..dah2...lets check it out the requirement:

(◕‿◕✿)firstly.. u ol kene lah follow blog cik mika fasha..dea xwajibkan nak follow tpi lau follow lagi bagus..so,cik mika..i dah follow u..=)

(◕‿◕✿)second, buad entry ringkas n jawapan tok contest ni..KLU boleh tgk sendiri kat blog cik mika k..

(◕‿◕✿)then, jangan lupe linkkan entry korg kat blog cik mika.

(◕‿◕✿)syarat Wajib..letak banner kat dalam entry n sidebar..

(◕‿◕✿)lastly, tag kengkawan..kemestian disini untuk tag sekurang2nye 3 org ye..

              so mereka yg bertuah

http://cikpiejasarmadi.blogspot.com/

http://nurulasilah.blogspot.com/

http://itsladylya.blogspot.com/

ni gambar2 senyuman yang harus diteka...

jawapan aku berdasarkan KLU yang diberikan..

1. Elyana..x tgk Klu dah dpt cam =)

2. Amy Mastura.. paling susah nak cam..terpakse tgk Klu =,=

3. Erra Fazira...yang ni sederhana susah..terpakse konfemkan ngan tgk Klu..

hah yang 2 tok selebriti pompuan, skrg kte cam plak senyuman menawan selebriti laki..

empunya senyuman ialah..jeng jeng jeng

1. ofkoz lah Anuar Zain...ade janggut sejemput hehe

2. tomey gigi Akim AF..=)

3. herm....berdasarkan klu..ni lah senyuman Aizat


untuk contest tambahan...aku nak try teka gak ar sapenye senyuman kat banner 2...aku ase dua2 senyuman Dato' Siti ar...bab tgk pipi 2...ade 2 org je pipi mcm 2..Dato' Siti n Aku.hahaha....=))

oklah..2 je tok contest ni

bagi yg kene tag...jom join n gudluck=))



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: