Jan 5, 2012

Yang berakhir. Dah berakhir.

Assalamualaikum

Awak.. kenapa awak cari saya ni? Napa mesej saya? Napa call saya? Saya xkan balas. Saya xkan angkat pon panggilan awak..jangan bazir kredit.

Awak.. saya sihat. Praktikal okeh. Saya hidup bahagia ngan family saya.. sangat bahagia daripada ngan awak dulu.

Awak.. kan saya dah xbalas msj mahupun angkat panggilan dari awak. Tapi awak mesej plak kat FB saya.. saya xkan balas gak lah.

Awak.. ibu ayah & kawan xbagi pon saya berhubung lagi dengan awak. saya pon xnak. Saya xkan kecewakan diorg.

Awak.. saya dah xnak ada kena mengena lagi dengan awak. Saya xnak kawan ngan awak. Lau ada hubungan ngan awak pon.. Cuma saudara seIslam.

Awak.. janganlah tanya kenapa saya xnak kawan awak. Awak tahu sebabnya. Saya xkan sentuh kaca sebab saya tahu ia boleh melukakan.

Awak.. hiduplah ngan cara yang awak pilih dulu. saya pon dah ada hidup sendiri.

Awak.. saya senang hati dah lupakan awak. macam keluarkan duri dalam daging. Sakit. Tapi bila dah keluarkan.. hilang sakit tu. Tapi bekasnya masih ada.

Yang berakhir.. dah berakhir.. xkan nak ulang tayang macam drama kat tv. Kan? Saya dah ada cerita baru.. tapi awak x ada dalam cerita tu.. J

Itu je. Kbai.


 

Yang Benar,

Sufiyafiza anak Yusuf SESB. Hehe.

p/s : Selamat tahun baru. Tahun 2012.

p/s ganda dua : Azam xda lagi. Ngah countdown abis praktikal. Pas2 baru ada azam ^^V.


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: