Jul 20, 2009

jiwa kacauku....

sedih

sangat sedih


mengenangkan dia yang x pernah mahu memahamiku


sentiasa wat hatiku hampa


aku benci dia walaupun sebenarnya hatiku sentiasa merindui dan menyayanginya


tapi aku tetap ingin membencinya


.....................................

;-(

nape die suke sangat sakitkan hati tengku????
tengku dah bosan nak memaafkannya setiap kali untuk kesalahan yang sama sekecik kecik manapun kesalahan yang dilakukan,lau asyik diulang diulang dan diulang
dah menjadi kesalahan yang besar bagi tengku..

tengku xpenah marah die nak wat ape2 die nak...at least bagitaw lah...bknnya susah pun...

ini x...lebih suke membuatkan tengku tertunggu tunggu mcm org bodoh
ye..
tengku yang bodoh...suke nak menunggu...

nape lah aku bodoh sangat??????
geramnya aku!!!!!
tengku asyik fikirkan benda ni sampai semua yang tengku buat jadi x kena...
masuk kelas dengar lecture bercakap kat depan tapi fikiran melayang tah kemana....
aku nak mengadu..

aku mengadu kat kawan2 tapi x mampu nak luahkan semuanya...

aku kan luahkan semuanya pada seseorang yang rapat...

ibu...
tapi ibu mestikan defend die lagi....
cakap tengku ni manje sgt..cerewet..mengada-ngada...

yelah semua salah aku...
geram!!!!!

teringin nak karate die lau die dpn mata sekarang ni...

haiyaa..wacha!!!!!

padan muke ko..

waaaaa...waaaa....waaaaa....(buruknya cara nangis)





padan muke...conteng2 g muke die....








;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: