Apr 20, 2010

abang sepupuku punye pet!!!


good blogging u ol!!!!<--mcm ucapan good pgi2 moning n ptg2 evening 2..

huhu..study2 jugak..blog xpenah nk tinggal..melainkan xde internet connection.mcm jap td...limited.hampeh!@#$%^&

what i want 2 share wif u ol u ol semue hari ni..is bout my brother(cousin ekceli but i prefer 2 call him my brother)..semalam aku ber-ym ngan die ni..n die nk share gmbr..first2 2 ingat die nk share gmbr2 menakutkan atau yang bukan2...mcm gmbr antoo ke,gmbr putus pale tangan kaki ke...tolonglah jgn share ngan aku sal bende2 mcm 2..siyes penakut aku ni...tebayang2 smpi xleh nk tdo t....huhu but al last, sbnrnye die nk share bende ni....

ni lah bende yang die nk share...geli n takut aku tgk..aku paling takut kat ular...die leh bela lak ular...ular ni die bli kat kedai pet..hrge 40hengget jew...ble aku tny ular type ape ni...die kte die pon xtaw type ape....then tny bgi nme x kat ular ni...die kte panggil "sayang" jew...pas2 die cte lah dah bela setengah tahun,ular ni dah xde bisa....jinak n kekadang takut nan org...aku xpercaye ular ni jinak...then kte g,die dah nak lepaskan ular ni..bgi die bebas hidup berumahtangga..die kte nk lepaskan dalam hutan belakang umah die....herm...upenyer die nk share ngan aku maybe sbb die sedih kot nk lepaskan ular ni....die kte lau kte simpan pon t die mati gak..ayat pasrah je ek...
herm...exotic tol abg aku ni....aku ade tny gak..die bgi mkn pe kat "syg" die ni..die kte bgi mkn anak tikus arge 50sen jek...herm..murahnye..ke aku jew yg xtaw arge tikus putih mang murah cenggitu....pe2 pon aku ske gak die lepaskan jew minatang ni...kot2 lau simpan kan membahayakan die...huhu..baru jek mimpi ular besa ari 2....huhu..xske sgt2 xske..menakutkan.....herm..

hari ni free sok smbung xm g..paper seterusnye....aku nk smbung study g ye...<--bajet rajen
well,tata u olll.................salam.........

okiedokie;p

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: