Apr 17, 2010

mencuci mata.....

semekom!!!

halu!!! seperti yang dperkatakan semalam ye tuan2 dan puan2...hari ni saya nak study!!!hehehe...yelah 2...bgn mcm biase..bro! plus minus 10 pgi...smlm tdo kul 2.. tpi sy btol2 nk study ni...tpi kan sblm 2 kan...sy nk jenguk blog cumell ni lu...hehe puji blog sendiri..wekk!!;p

herm..berlaku pertambahan follower ye teman2 sekalian..makaseh...luv u all!!...then tgk blog2 follower bru..then buke blogshop....siyes aku(dah normal lek..tdi saya2 lah sgt) cuci mata..tgk shawl lawa2,tgk beg tgn lawa2,tgk dress lawa2..huhu telan liur jew...agak kempunan ye...sem ni jew..ak xde bli dress bru...huhu...tpu jew...aku ade bli stu lah..tym kat KL hri 2...dress ala2 bju sekolah pelajar jepun..cumell tpi xde seluar yang match ngan bju 2.hri 2 bli legging ingat kene ngan bju 2...malangnye,jangkaan meleset...xmatch langsung...herm..cedye nyer~~nk kene cri legging bru lagi ni....herm..lame x window shopping.nk menyedapkan ati aku pon bke lah blogshop..window shopping gak..window shopping d alam maya...hahahah herm....pasni aku nk fokus study..ni dah tol2..xmain2 lagi.kene study..exam start 2 hari g.dah jdi tabiat aku yang susah nk luntur dari diri ni...study last minute..lau aku study awal2 mesti aku lupe lek...byk sgt input aku masukkan dalam otak aku ni...dah lah otak bpe gigabyte jew...huhu...lau study awal konfem tym exam t output kureng....so aku nk study skrg...xde lah last minute pon..kan kan kan ..masih ade 2 hari lagi huhu.....
windu sewindu windunyer kat umah.........t mesti bosan lau dok kat umah..yelah ayah xbagi org keje...takut org dah xnk study t lau dah rse keje mcm ne...tpi nk jugak keje.mesti xkene tego7hari 7 malam nan ayah t..tgklah t mcm ne kan....

oklah nak setat study lu..t i update lagi...tata....

p/s hari ni bufday sowg kawan ni.....tpi xwish pon..jaat x....huhu..mang jaat....anyway...happy birthday tan sri mohammad firdaus bin dato sulaiman...sweet 20!!herm...tgk kwn saya...mude g dah ade pangkat tan sri huhu...<--kan ke bagus lau ade pangkat haji td..huhuhuhu....;p


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: