Apr 16, 2010

hahaha..aku nak gelak puas2!!!

assalamualaikum!!!<---versi upin ipin

herm.....aku nak gelak puas2!!!!herm ape yg aku nak gelakkan ni sbnonye...nk habaq kat smue skrg ni che' tgh ber-study week!!!and study week...bknlah study week sbnanyer...lbh kpde tdo week sbb hari2 nak bgn plus minus kul 10 pgi....tdo dlm kul 2 pgi wuhoooo!!! lagi stu minggu ni lbh kpade movie and drama week ye tuan2 dan puan2....aku dah hbiskan cte my fair lady 16episod smuenye...yes!!!! smlm tgk cte my spy nan cte baby n me.huhu...ingat nk tgk rob b hood...tpi takut nk tgk lak..pe x nye jackie chan ckp vietnam..apakah?!!bestnye study week....

langsung xde ikhtiar diri nk majukan?

hei bleh lak aku rilek2 dgn carrymark aku yg mcm hampeh 2...ditambah plak aku kene ikat perut skrg mmandang ak gne duit utk misi rahsia aku hri 2...xmkn xminum aku....migrain!duit nk dpt minggu dpn plak..mane nak tahan...tulun tulun..lemas dowh nk ikat perut...lau nk positifkan diri ni..bguslah xmkn..leh lah lemak2 kat perut ni dikurengkan..huhu...tpi ak syg lemak2 ni...lemak2 ni lah buat ak nmpk bahagia jew.....skrg lau diorg xde aku xbahagia..aku merana!!!huhuhuhu..

next week dah nk exam...hari isnin exam islamic institution...aku ngah ber-qawaid fiqh ni...ape ni?nota dalam bahasa melayu tpi nanti kene jawab english lak...pening lah mcm ni....bru nk study dah hilang mood sbb mende2 mcm ni....kang ak buat format pekse aku sendiri btu taw!!mcm ne ak nk stArt study week ni...start esok lah..hahahahahaha...aku dah gila...kadang3 terfikir cpt2 lah habis study..ak nk kawen!!!huhu...

herm...k lah smpi ni jew dulu post kali ni..SEBAB MAGGI SAYA SUDAH KAMBANG!!!!hahaha
okiedokie;p

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: