Apr 17, 2010

menghabiskan masa ngan blog...

selamat pagi cekgu!!<--stail upin ipin lagi....

sebenarnye xdelah pagi pon...tgh malam...kul 1 setengah ni...aku masih didepan laptop make up blog ni...huhu..siot tol..byk masa ak kat blog ni ak habiskan...aku pon dah rase hubungan yang terjalin antara aku ngan blog ni makin akrab..<--dah gila kot aku ni...

sbnrnye.....sbnrnye....2 jew pon ak nak ckp..ak dah make up blog aku..jap g aku tinggalkan lagi blog ni..smpi penuh ngan sawang2 n tikus2 ye...tgk jelah nanti...maklumlah...kerajenan bermusim...jap g musim kemalasan lak pulok.....merajuk lagi ar blog ni kat aku<--tah ape jew ak merepek ni???

sekian berita 1.30...salam hormat...<---ala ala pembace berita!!

p/s pinggang dan tengkuk mcm nak patah sbb dkt 4 jam dok dpn laptop non stop....nk minum anmum jap...eh bukan!2 tok ibu mengandung...nak minum anlene..anlene coklat ye..susu anlene kang aku muntah jew...ni8 (@_@)

okiedokie;p

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: