Apr 1, 2010

COmPuter Crime!!!!

good days!!!!

hahaha...apesal tajuk computer crime ni???aku nak wat ethics ke??

sebenarnyer..aku bukan nk wat assignment ethics 2 pon...sbnrnye aku dah wat CRIME kat UMP ni...ape die????

buat pertama kalinye aku membuat rancangan besar iaitu...PONTENG KELAS YANG DIRANCANG....herm...aku kan skema sblm ni mane nk berani monteng..tpi akhirnye aku atasi ketakutan aku 2...hahaha Fie Yusuf dah mula mengganas...hekeleh 2 pon dah nak abes sem baru nak wat...org dah wat dri sem 1 g..huhu...npe aku kte ini rancangan besar?sbb aku monteng straight 2 kelas....sorry DR sorry puan...kenapa ini rancangan besar?sbb aku dah rancang dri semalam2 lagi hal ni.sblm ni lau xdtg kelas bersebab..sakit.balek "kampong"...btw ape kaitan computer crime dgn aku monteng kelas???

aku kan dak computer n aku dah wat crime....hahaha...tpi aku monteng pon aku wat keje..aku ngah struggle wat semen multimedia....ber-SCALA..ber-PROSHOW...ingat monteng ni nak topup tdo smalam..tpi niat dah batal ye...ye3..saya thu saya mmg budak baek..makaceh makaceh..pasni nak wat CASE STUDY ETHICS lak...pastu PROJEK DS....pastu HAFAL HAFAZAN II..pastu nak STUDY TOK SKILLBASED 2...pastu...banyak mende ar...presentation yang x henti g...hu!stress?penat?..aku dah lali...nak mengadu p0n tetap kene buat..melainkan aku xnak carrymark aku tinggi aku xwat lah...mmg aku cukup hairan lah lau aku xnak carrymark tinggi..rase diri bodoh ade gak...tym2 ni lah ak teringat ibu ngan ayah aku..teringat nasihat2 diorg..teringat harapan2 diorg kat aku..argghhh..tetibe terase berat bahu ni...tolong saya!!!saya hampir nk jatuh ni.......TAK TAK TAK...aku leh berdiri sesorg..xyah tolong..aku boleh!Malaysia Boleh!!!FIKIRKAN BOLEH!hahahah

herm..dah2 ar aku membebel..nak sambung wat semen ni...daaa all!

okiedokie;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: