Apr 28, 2009

Thank You Love....I'm Sorry..

thank you cayang2..

sudi bersusah payah bantu tengku angkat barang kat stor...


maaf cayang2 sebab pentingkan diri..


tengku ase bersalah sangat2 kat korang sbb xmembantu korang plak nanti...


maaf sangat2...saya minta maaf..


saya minta maaf

saya minta maaf


saya minta maaf


tengku tau maaf je xdpt membalas kepenatan korang..

pasti teramat penat nak memanjat tingkat 3 dengan kotak2 yang gedabak..

semuanya barang kite bersame..


tengku berjanji kan bersusah payah untuk menurunkannye dari tingkat 3 tu..


itu janji tengku..


saya minta maaf lagi..dan lagi..dan lagi...


sangat2 bersalah...


sorry for escaping...sorry for not take the responsible...

but thank you for understanding...THANK YOU LOVE...

cayang2ku....


tengku heart sama kamoorang
mucho mucho

okiedokie;p
+sorry again n again n again,couldn't forgive myself+

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

1 comment:

Nisa said...

o0o0o0o... brg ko ke fie.. ktorunk nmpk diorunk terhegeh2 bwk nek tingkat 3.. heheh... kesian diorunk. termengah2. ble dh jmpe tu.. ade la tergelak2... huhu~