Jan 15, 2010

aku di hari jumaat yang bahagia.....

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni leh bangun lambat..........sbb kelas kul 3 ptg...hoorey!!!!hari2 dari hari isnin sampai khamis asyik kelas awal pagi je....hehehe..tpi hari ni xlah bgn lambat mana pun..kul 9 dah bgn...ikutkan hati nak jer bangun kul 11 ke...tpi hari ni aku jdi budak baik lak...aku dengan rajinnya ikut ahli kumpulan aku g jumpa en Rashidi Abbas,lecturer II section-ku utk hantar proposal...semalam aku dah ckp kat diorg xnk g...tpi g gak akhirnya...

aku xtaw lah nape,bla ngan member2 ku yang ni..perangai gedik 2 dah xleh cover..n diorg pun sedia thu perangai aku yg satu ni...kahkahkah...tpi gedik2 santai jer..hahahah..keselasaan dalam persahabatan itu penting ye...2lah moral value kte tok hari ni ye murid2....

sampai kt bilik after pulang jumpe en Rashidi,aku terus lemah n ngantok...maklum lh jln jauh woh..aku set jam nk tdo..bru nk lelap aku teringat bju yg aku basuh pgi tdi x sidai lg...apa punya pompuan dah bleh lupa sidai bju..lepas sidai dpt msj dri fiq;

" syg,kelas batal ptg ni"

wah!!!!kelas batal...lompat2 mcm pocong aku dibuatnya..hahahahah..hani,rummet aku pun hairan...perangai rajin dah jdi perangai setan-malas nk g kelas....huhuhu..fiq kte anak en.Ipin sakit...ciannye..tpi aku lak yang xde kelas jdinye...hahaha sehari xde kelas hari ni..holidAY!!!!
tetiba setan yang malas jdi rajin lek..aku print tutorial statistics n teaching plan tok subjek ni n subject computer ethics....wah!!!xpenah2 print teaching plan.rajin lak nak print...kan byk tarikh penting dlm teaching plaN...nak start projek bla..nak submit bla....herm..tutorial 2,aku xtaw lah lau aku setakat print jer tpi xbuat....FIE YUSUF,MESTI BUAT TAW....angel aku ckp...setan aku..baik ko diam..aku kan wat tutorial 2,faham!!!

oklah..cau dulu..aku nak bersolat n then g kafe cri lauk..hri ni turn aku lah..korg nak makan pe ek???hehehe..daaaaa..okiedokie;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: