Jan 14, 2010

hari yang memenatkan

title yang xleh dipercayai...huhuhu

hari ni kelas ku straight dari kul 8 pagi sampai kul 1 tgh hri...kat pertengahan kelas perut dah mula berdangdut irama seratus persen...then masuk kelas ethics yang extend masa sampai 2 jam..irama rancak dangdut semakin slow seakan akan irama bedtime story yang merdu dan mendayu-dayu...owh penatnye berkelas hari ni..bla habis kelas,perut yang lapar berdangdut kembali....kafe!kafe!kafe! aku datang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......

mengingatkan sblh petang ada KO-Q,aku mengeluh...penat..nak tdo...akhirnya aku mendapat berita gembira kelas Ko-Q ku cancel bawak ke hari sabtu...gembira x??? owh tidak!!!!!aku ingin ber-outing di hari sabtu....nampaknye cancel lah program aku...antara dua lah lak...niat di hati dah nk ponteng benda ni.dpt lak taw ada bengkel sekretariat JPK hari yg sama..Ya Allah,nak wat bengkel pe lak ni????byk keje lagi nak kene wat lah..fed-up tol lah!! tensionnye aku....dah outing xjdi,ade bengkel,ade ko-Q g....pening,pening...

nampaknya title entry bkn dibuat-buat..aku ternyata penat ye tuan2 n puan2...huhuhuhu
PENAT...PENAT....sok kuiz maths,assignment x gerak g....hohohoho..k lah caw cin ci.... okiedokie;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: