Jan 12, 2010

shawl punya pasal.....

salam..
morning...

aku dengan rajinnye meng-update blog aku ni....sbb aku ada perasaan kurang puas hati n bengang so aku nak luahkan...huhuhu..simple jer...sebenarnya,hari ni aku mencipta sejarah dengan memakai shawl ke kelas.aku dah agak dah benda ni tpi aku berani hahahaha.bkn aku xpernah pakai shawl pun sblm ni sampai ada yang hairan n me"yuna"kan aku...yang hairan 2 maybe xmengikuti perkembangan dunia ataupun menutup mata tym lalu atau berdepan ngan orang yang memakai shawl..kemungkinan btol gak then dia cuma pernah nampak yuna je yang pakai shawl ni....kesian...susah nak jdi orang yang fashionable..xsmua leh trima.pasni aku nak pakai tudung ekin lak..pasni aku akan di"ekin"kan plak...bengong tol..tpi ok gak lah tok pompuan2 yang pakai shawl ni...makin femes yuna...haiyyyyy......org pakai tudung elok2 pun nak kte,org yang free-hair xde lak mereka2 nk kte...herm....oklah,aku nak start membaca nota tok kuiz petang t..n pastinye aku ber-shawl lagi ke kelas n kemana-mana...huhu...okiedokie;p

p/s: rummet aku ckp aku cute pakai shawl hahahahahahah...lagi lah aku nk pakai shawl......ske3...
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: