Jan 11, 2010

nak buat come back lah sangat....

uhuk uhuk...nak asma aku dibuat sawang-sawang kat blog yang ketika dulu sangat disayangi dan sering dikunjungi..xkira bz ke x..huhuhu...

welllll..i'm back!!xtaw lah ni tahan sampai bla..tgk jelah ek...by the way..it's 2010..dah 11 hari dah pun masuk tahun 2010...aku je yang xnak ngaku ni dah tahun 2010...makin tua lah aku...umur pun dah sah2 20-an..aish...

taw x?aku sedih...first sebab laptop aku rosak...skrg ni pun gne laptop rumet..xtaw malu tol aku ni,gne laptop org je keje..mana laptop ko hah???laptop aku rosak.ade hardware yang rusak,so anta kat acer service centre.pastu, dia kte siap dalam seminggu atau 2 minggu..harge xtaw g ni...mampuslah aku law mahal..aku dah xde duit ni....huhuhuh sedih3 aku rindu laptop aku walaupun buruk..tpi byk kenangan..ape 2?ade sentimental value lah katakan...

second lak,aku sedih sbb aku rindukan bie..huhuhu..hubungan aku ngan dia sedikit bergolak..mgkin sbb aku sendiri..ade yg aku xleh terima sal dia...sedih...sbb hubungan xbaik aku sampai termimpi-mimpi "orang kaya"..sape "orang kaya"??aku pun xtaw sape dia..he just a stranger that i have fell in love with...tol ke x english aku ni tah lah...sbb xnak fikirkan masalah aku ngan bie, aku lagi sanggup berangan sal "orang kaya" 2 n habiskan masa fikirkan nama dia...kesimpulannya,aku rasa aku mengalami sedikit tekanan perasaan n aku dah gila...tpi,ada gak benda baik aku buat..aku muhasabah diri aku sendiri..aku sedar aku banyak wat silap,emosi xstabil n sikap buruk kat bie...aku taw,aku sedar...aku sanggup lepaskan dia lau itulah penyelesaian terbaik kami...tpi,bie xnak...pe lagi nak aku buat???arrrgggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sedih sgt2 ni.....cukuplah 2 luahan perasaan...aku cuma berharap hubungan kami baik lagi n berpanjangan...God,please show us the right way for our relationship...show us the best way to solve the problem...............:'(

oklah..ni je tok kali pertama di tahun 2010 aku meng-update blog aku ni...byk keje pembersihan n menceriakan blog ni perlu aku lakukan...insyaAllah....bye for now....okiedokie;)
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: