Jan 18, 2010

cedihnyer....

aku sedih sgt2...

laptop xsiap gi..sekian hari aku menanti,xde panggilan telepon dri kedai 2..hampeh tol..dah lah keja aku betimbun nk gna laptop...aku asyik menebalkan muka gna laptop rumet2 aku..kdg2 bgn awal pgi gna laptop tym diorg masih tdo nk wat keja..law x pun tym diorg ade kelas aku lah yg betenggek kat dpn laptop diorg...sedihnye aku...bla nak siap laptop aku 2..cepat lah..herm....

tambah sedih g, charger nset aku terbakar selepas terkena renjatan elektrik..yah..my fault..xmasukkan tol2 pencucuk dia 2..skrg tehegeh2 pinjam charger org lak...sedih...tpi the good thing dri peristiwa ni, extension aku yg bengong selama ni kembali berfungsi dgn waras selepas renjetan elektrik tersebut ya puan2 dan tuan2... meaning my charger sacrifice its life for that.pengorbanan yang sgt besar...

rentetan kedua-dua peristiwa di atas, keja DS aku xjalan g dsbbkan ketiadaan laptop.. di samping itu, aku xdpt nk mengaktifkan kedua-dua num fon ku untuk menjimatkan bateri nset..sebelah pagi aku gna nset lama,dah kong tukar nset slide..dah charge nset lama,nset slide kong..aku tukar lagi..begitulah kehidupanku sampai aku dpt kuar bli charger baru...sedih..sedih..life is beatiful but complicated...hurm....

2 jelah luahan isi hati yang dalam kesedihan...doakan kesedihanku x berpanjangan..kembalikan senyuman manis d wajahku...hehehe xblah tol ayat ni...daaa.. okiedokie;p
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: