Jan 14, 2010

Percutianku???

di kala orang ramai sedang sibuk pasal tiket bas tok cuti raye cina ni..aku dgn comelnye masih terfikir-fikir,terkapai-kapai,terkial-kial arah tujuku....sanggupkah ku duduk seorg diri selama seminggu di bilik terchentaku ini?????

ke mana ku ingin pergi????
ada ajakan manja pergi ke Terengganu,rumah rummet kesayanganku..
ada kata hati nak berjoli n ber-shopping d KL....
ada bisik2 angin mengajakku ke utara..ke perlis ke langkawi...
arghhhhh!!!!!!kemana?kemana harus kakiku melangkah???
ke sana?ke sini?????
kalau lah aku bkn style penakut..aku kan stay je kat UMP ni..jimat duit aku....
tpi aku style penakut n penjalan...mana xhabis duit aku...huhuhuhu....
t nk pergi KL gak tok projek Islamic Institution(II)...herm..duit duit duit.....

aku ingin berfikir dan berfikir dan berfikir arah tujuku...doakan aku berjaya untuk fikirkan yang terbaek untuk diriku ye......hehehe...okiedokie;p

p/s:semakin hari aku semakin banyak berfikir...sampai kusut urat2 otak aku...tambah2 lagi apabila pelajar PhD ajar DS...makin sakit pale wei.....
Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: