Oct 17, 2010

10 - C - ON !!!

selamat hari minggu semua!!!!

tajuk entry aku kali ni dalam bentuk kod ye..skrg aku ske gne kod..hehe herm...ok2 aku mang ngah tension..hujung2 minggu ni pon aku leh tension..dah lah keje belampak..tpi leh on fb jap leh on blog plak ye..tpi siyes banyak..aku ngah wat methodology untuk undergraduate project aku skang...pas2 aku kan wat report2 tertunggak aku....byk taw...ktua aku 2 xprihatin kat aku huhu...aku kene wat byk hal...sedih2...lgi sedih ble org 2...sape?org 2 lah..hish nak jugek aku mention-kan ke??mohd helmi zulkifli yang xleh blah 2 lah....smlm bkn main g sggup video call nk buktikan keberadaan die 2.hari ni plak..mcm hampeh!!aku sebel sama kamoo!biar jelah...wekkk:p:p...aku lau tension ni aku ada cre sendiri nak hilangkan....mcm ni ye...

1. pasang headphone/earphone kat telinga(xkan kat hidung plak kan) pastu pasang lagu2 yang keras..(chewah!xleh blah..layan lagu keras) sekuat mungkin lau leh kasi pecah speaker...seb baek ni bukan laptop aku...pastu karok/melalak smpi wat org len tension...tapi kekadangkan, cara ni xjdi gak ar...pas puas melalak...aku kan upset lek.....

2.cara kedua agak berkesan gak....aku g tdoo jelah.....tpi kesan buruknya, aku kene rush lah wat kejenye kan....tpi siyes aku kan tdo dalam sejam 2 g...pastu malam t aku kan ikat kain putih kat keliling kepala aku mcm nobita wat lau nk study.....tpi nobita kan tertdo pas2 aku plak insyaAllah kan meneruskan perjuangan..yeah!..

herm...aku kene g ambek laptop ni...tata lah ye u ol!!!!

okiedokie;p

p/s: sotong berenang ngan happy-nyer kat lam perut ni....stay lame2 ckit ye....xmo mkn ri ni....jimat...hahahah

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: