Oct 21, 2010

MAK!!!I MISS YOU!!!!!!

huhu...mama oh mama aku ingin pulang............wah lagu syahdu di situ!eh,xbgi salam lagi lah!!

ASSALAMUALAIKUM!!!!!!!!!!!!!!!!!TOK TOK TOK!!!!!!HAHA....

memalam hari ni aku naik sengal lah..btw mesti sume2 yg ngah dok unibesiti ngah rindu ngan family memasing kan???lagi2 nk masuk musim exam ni............arghghhhhhhhhhh!!!!!!!tension memanjang lah..keje makin banyak,xleh lek umah plak...test sume nk kat minggu akhir..study week pon kene present n anta report...........sgt2 tension an an an.....aku lgi ar.......dah stu sem xlek umah...sek lek umah org jew...jemu org nk mandang muke sweet aku ni..aw!hahahaha...ye ye aku mang windu sewindunya kat ibu aku...tpi jgn xtaw, aku ade sorg mak lagi!mak aku yang bernama hajar abdullah..tua bpe bulan dri n tah blenye die sempat ngandungkan aku kan!hahaha...hajar oh hajar..............windu sma kamu..rumet lama ku..aku sunyi sekarang!!xdak mak jdi tempat nk manje2 nk ngadu nasib....mak xdak..npe kte dipisahkan!!!!huhu..siyes winsu..dah lme xjumpe...sejak aku bz ber-eXpoconvo ri 2 smpi lah aku jumpe mak kat pasar malam UMP ni rabu tdi....dri jauh mata aku dah dpt cam...e2 mak aku!!!!!!huhu........Aku terus jew jerit MMMMMMaaaaaaaaaaaaaaakkkkKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!xdak segan silunye d situ.........

last aku berkunjung ke bilik mak, mak kte die kan join e2 program penjagaan badan London weight management..wah my mak udah nekad..n the hasil!!!tadaaaaaaa!!!!she lost about 12kg!!!in 1 month 4 appointment...wallla!tym peluk aku pk "eh, teciknye mak!" mang nampak tecik than before.....maknenye, xsia sia ar mende 2...n dlm mse sebulan g, maybe aku dah leh tgk mak pakai kebaya seperti die penah kte lu..."nak konvo, pakai kebaya!"nmpknya kan jdi kenyataan 2...n aku plak pakai pe agaknya t????adakah pakai jubah untuk melindung perut buncit ku?<---ngandung ar! huhu xtaw g......mungkin ye mungkin x.........xdpt lh nk melaram lau mcm 2..........eh,dah lari topik....

herm..ingin sekali jumpe mak lgi..nk borak2...npe aku xpenah nk ada kesempatan berkunjung ke bilik mak ye?????xpe2 t pasti kan g gak......nk borak2 lelame....kat bilik ni,susah dah nk borak2 panjang....ade org 2 angau bercinta...lau dah ngadap laptop,xdenye hirau dunia luar....mcm nk masuk je kat dlm laptop 2....asenye lau ade kebakaran kat sekitar cni die xhirau gak kot..ish ish ish....smpi mcm 2 sekali......kesian...sy bersimpati ye...aku??bercinta????memanglah....tpi semuanya kan manis di awal percintaan je..lelame t makin hari makin kurg manis cinta 2.....xkesah lh..boring memikirnye...k lah...cau sin ci

p/s: mandarin test -> skillbased -> psm sedang menanti!!!

okiedokie;p


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: