Oct 16, 2010

Arghhhhh!!!laptop itu rosak!!!



assalamualaikum n very late morning everyone!


LOOK!LOOK!!LOOK!!! NEW HEADER..............<--jakun!

aku dengan gigihnye tukar header bru...edit gambar kat laptop org..bukak blog juga kat laptop org.bukak fb juga lagi sekali kat laptop org...mmg hampeh...xtaw malu...

Eo tteok ha jyo<---in korean,meaning is what should i do...

my lappy buruk berbau itu rusak!yay!blue screen...gerem..tym2 lagi byk kerjaan bisa rusak!!2 lah ko fie yusuf..suke sgt layan cte blue ar niOH TIDAK ITU FITNAH SEMATA-MATA YE FIE YUSUF..KO XPATOT TUDUH DIRI KO SENDIRI…<--konflik diri seketika….oh laptop napa ar ko rosak..sebab ko PSM aku xgerak..Report2 yang aku kene wat tertangguh..damn…u break my heart…u only gonna break..break…break my heart…..(rosak kan lagu taio cruz..maaf…………)

herm…skrg..aku pon tunggu jelah mane2 laptop yg xbz kat dlm bilik ni..aku g kaco..hahaha…n tym2 laptop rosak jugak lah,aku tergedik2 nk post enrty..hipokrit huhu..nk mengadu nasib lah 2..siyes gedik…huhu… kesempatan ni gak(tym gne laptop org) aku sempat edit gmbr2 aku hasil PSS aku mlm semalm..ape itu PSS???Photoshoot Sorang Sorang@ Photoshoot Syok Sendiri…hahahah…xkesah lah kan yang penting aku bahagia…



itu jelah yang mampu aki=u upload...ntah pesal bongek je bende ni..susah nk manage plak..tunjuk protes lah 2....

hah btw, semalam aku wat kunjung untuk tah yang ke berapa kalinye ke Sungai pandan atau Panching...puas aku bermandi manda main air kat bawah air terjun...dapat urutan free dari air terjun n free pembersihan kaki..ikan2 comel gigit2 kaki aku...geli2 best....herm..sonok3...ingat nk g sekali g ngan my dear darling 2..tpi tah ble ar leh jumpe...malas nk tny g ble?ble?ble?kang tension plak org disana....aku pon tension lah!!

dah lah...xmo melalut lgi..need to wash by body then chi wu can!i'm so e...<--chi wu can means eat lunch,e means hungry...well i'm a beginner of mandarin language....tata for now!zai jian!!!


okiedokie;p


p/s mlm ni maybe kuar mkn steamboat wlupon hati sbnrnye nk western..tpi demi kawan i dont mind..yg penting mkn...my money is not infinity..but i like to make it zero....faham?xpe yang penting aku sorg faham!


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: