Oct 29, 2010

fie yusuf merantau warrior!!

semekom...

huhu post title macam merantau warrior ar!gahgahgah..ngade je ko ye fie yusuf..tpi kan tpi kan..fie yusuf xpenah tgk pon cte merantau warrior..huhu

btw..post ni simple je...

i xde tok 3 ari ni..start ku 2.30 ni...

kerana sesungguhnya aku ingin berjumpe kekasih hati yang sentiasa dirindui..yay!<--gedix

aku dah bli tiket kul 2.30 ptg...tpi memandangkan naik kat gambang...so,estimate bas smpi kul 3++ kot...so chill aja!hahaha

so aku akan merindui blog aku ni..

n bebelan aku pastinya berkurang untuk 3 hari ni

disamping itu..<--mcm wat karangan di situ..sila bubuh penanda wacana..aku kan menyokong negeri sembilan untuk piala Malaysia akhir sok malam..;p

hobin jang hobin<--tah mende aku merepek.aku ikot2 je org nogori...almaklum encek helmi kte org nogori..kang kono sepak jugak aku lau x nyokongnye..dah ar dok umah org..hahah

hokey ye...

aku lom packing g ni..siyes mls..xske ar plan last minit ni.....

tata u ol!!muah muah muah..huhu

okidokie;p

luv,

fie yusuf tiut miut biut..huhu;p



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: