Oct 27, 2010

i'm bz....yay!

semekom....fie yusuf menghadap ke duli yang maha mulia....yay!sengal!

as mention in my post title...yar,im bz...quite bz with test,report and all the presentation..oh my oh my...letih ar......baru je bis bersuka ria ngan encek helmi terchenta hari tu..balik2 jew kene mem-bz kan diri....pliz deh!

oh yar!lupa nk habaq mai....encek helmi yang comey(comey ke?) itu datang menemui sang princess-nye(cik fie lah!) pada 22hb yang lalu...sgt suprise ble die kte kan gerak ke kuantan  pas die  sembahyang jumaat ri 2...arghhh!!!malam 2 aku ade kelas lah yunk oi...sabtu malam pon mcm 2..tpi memandangkan dia dah rancang n sanggup dtg jauh2..oklah kte jumpe..yang juge bermaksud..aku ponteng kelas malam sabtu 2...ish ish ish...nate ar mu fie yusuf!

pada pukul 5.45 ptg aku menunggu ketibaannya kat pondok bas UMP...aku salam n cium tgnnye...<--bakal2 isteri solehah...pas2 letak tgn kat dahi n leher,uh!panasnye....encek helmi ade ngadu die demam...aku dah ckp dah xyah dtg lau demam..tpi die degil gak..windu sgt ar 2..tpi aku pon windu gak.windu sewindu windunye..ai! n untuk 3 hari pertemuan, aku dah mcm jururawat kene jge pesakit..aku letak tuala basah kat dahi ea..selimutkan sampai kuar peluh ea..tpi boring ar...kene dok sensorg tym die tido pas mkn ubat..apalah makna pertemuan ini encek helmi??hahaha...tpi aku sayang padamu...hahaha..stop stop aku kan start menggedik ni..so no more ckp sal our dating at that tym..uh!manisnye saat itu..hahahah..

berbalik ngan cte ke-bz-an aku...aku bru je lepas skillbased aku yang mcm haram je 2.....sok kene present untuk network design n analysis n then present for internet tech n lastly preparation for the bigger presentation..PSM1 presentation...my oh my...tahkot nye...nk present..mcm ne lau SV aku sendiri yang kondem aku..oh tidak!pliz deh.jgn ar wat mcm 2..pliz pliz(mcm die baca)

tpi kan..ptg tdi kan i gayut ngan encek helmi..die ajak aku lek umah die kat jelai 2...herm herm herm....lau fikir2kan..mcm malas...memandangkan nk wat presentation semua 2..tpi lau teringatkan encek helmi ni..nk nk nk ar jumpe ea g..windu agi lah..yay!!!huhu wait n see ar 

herm...k lh aku nk type-off ye..letih ar..akju nk tdo awal ri ni...tebus tdo xmenentu aku semalam..yeah!!!nite blogger!nite ump!nite Malaysia!!!tatatata~~~~

okiedokie;p

fie yusuf tiut miut cgt cgt!!!<--trademark?ye ke?eeeuuuwwww!!!hahah



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: