Oct 28, 2010

post paksa diri..yay!;p

assalamualaikum..salam sejahtera..kepada anda semua moga bahagia..<---lagu hijjaz..anda di dalam segmen nasyid bersama fieyusuf..yay!

eh..asal buh tajuk cenggitu???asal ni asal ni wey!
maafkan pemilik blog ini yang sememangnya sengal..
aku buh tajuk 2 bab aku mang sedang memaksa diri aku ni untuk buat post ni...aku sememangnya sedang lagi males ingin menaip...
tapi kan tapi kan..aw aw aw...hahah
aku teringin nak bercerita...
ape saje angin aku ni ye..
jap nk bernasyid jap nak bercerita...
wah!dah leh jdi host "haiwan teladan" aku ni..
gahgahgah...
bisa bisa aja kamu sih!!
ape yang aku nak cerita sal apa yang aku lakukan sepanjang hari ni...
hekeleh 2 je upenye..nyampah aku...;p
biaq p lah..ni blog aku...ske t i lah nak wat pe....haha

ok..back to the topic..pagi ni aku liat sgt nk bgn..
kelas kul 9 pgi ye..
aku set nk bgn kul 8...A.B.C kan..so bgn lmbt ar..ish ish ish..
tpi tiap kali alarm aku bunyi aku snooze-kan..kejutkan aku 5 minit g ye..
then 8.05
then 8.10
then 8.15
.
.
.
.
.
ok...
akhir buat yang tah keberape kalinye..
alarm bunyi..
8.35 pagi...
harus bangun gak..
g arah meja,tgk cermin..ok messy.
nak pakai bju pe?
ambik satu bje kat lemari
ngan sopan santunnye..aku gosok baju 2 serapi mgkn..
gosok seluar
gosok selendang...
pas iron semua sekali aku ambik towel n mandi..
gud\(^_^)/
xda org..aku mandi ngan riangnye...*wink
mandi mandi n mandi
pas mandi aku tgk jam
yay!8.50a.m
aku ada presentation ni
first group ma
aku pon bersiap sepantas mgkin..
pompuan lau nk siap mana ada yg kejap..
aku ambik 15 minit tok siap2<-make up lah 2
then rushing g kelas
dr sabira itu telah tiba...wow!first tym aku lmbt dri die
nk tau x nk tau x
tym present 2 die lagi byk ckp dri ktorg taw...
bank soalan tol ar die ni
bru explain sebenda dah kuar perkataan "BUT..............." die 2....
adoiyai!
2 bru first group....group yang seterusnya dan seterusnya lagi kene kaw kaw tau!!
wateva...
dah lepas pon..
sok g presentation IT plak..
sok nk kene anta log book PSM sekali tahkot ar...

oh yar!hari ni gak aku bru nk mencuba Formspring...
hahahah sgt xupdated kan...
ada aku kesah hahaha
tpi mcm susah je benda ni....
nk kene cari kawan n bkn suma org ade formspring...
tah tah aku biarkan je benda ni pasni...
tah pape je aku ni...
wat account kat mane2 pas2 lupakan jew..

n hari ni jugak...
sang kekasih hatiku sekali lgi mengajak aku balek umah famili nye kat n9 nu..
huhu
tersedak ckit...susah ar..mcm ne ni
nk jumpe g nk jumpe g
tpi nk prepare tok presentation PSM
hadoi...
tpi kan lau xjumpe kali ni ble mse nk jumpe g...
dah lah pasni die nk kene lek butterworth dah...
jauh jauh jauh...
xleh nk jumpe selalu
herm..oklah..
since die nk baya akunye tiket pegi balik
tpi tiketnye xdak g...
walawei!ape kes..xske wat keje last minit taw!
lau sok aku xwat post..
konfem aku dah g jelai nu..
wait n see yar!
ni lah die kengkawan lau dah mabok cinta
ish ish ish

herm..dah dah aku malas nk wat post ni sbnrnye...aku pakse gak...
dimana keikhlasan hati itu???
k lah..wa cau dulu!tatata

*A.B.C= ALLAH BAGI CUTI..yay!sogan nk cakap huhu

okiedokie;p

luv,
fie yusuf semestinye tiut miut;p
\m/(>.<)\m/
ye yeah!aw!








Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

4 comments:

MarelFira said...

hye dear, thanx sudi singgah yer!!!

keep in touch yoooo

Darkangel said...

oii cik kak..nak g mana tue.....i know wht u did last raya...aiiyookk..hehehe

sufiyafizayusuf=) said...

welcome...
trima kaseh sudi singgah gak..;p

sufiyafizayusuf=) said...

@marissa: u taw kan mne i nk g..huhuhuh