Jan 29, 2011

Ben Ashaari Add FB kaw!

hello peeps!!

yay!!!npe aku rajin nak meng-update hari ni??npe?npe?bab aku terkejut berbaur excited tdi..aku yang bru bgn tdo ni..ish ish terkatoi sudah...aku tdo pas subuh tdi..ngee~~back to my story...bgn je tdo td laptop aku yg aku dah shut down subuh tdi ngah on kot..mengong tol laptop ni....so aku pon bgn2 je terus bukak FB..ade 3 notification.. then check ade friend request...tup tup dari BEN ASHAARI lah...arghhh aku gosok mate aku..then try bukak FB dea..mmg BEN ASHAARI blogger femes 2 lah!!!arghhh....dea add aku?npe?npe??hahaha excited smpi nak terkencing....Aku pon approve lah dgn sepantas kilat n send wall post kat FB beliau...

haha..ambek kaw..siap print screen lagi taw....korg nmpk x tulisan 2??buat2 nmpk jelah ahaks....jutaan terima kasih kat BEN ASHAARI bab sudi aku ni...aku cuma blogger biase dan beliau blogger handalan...malunye aku...sblm ni aku main keluar masuk je dlm blog ben ashaari..komen xtinggal pon..siyes xtaw nk komen pe..follow blog die pon aku x....hadoii kaw ni mang hampeh lah Fie....baek kaw g blog dea skrg g follow..SKRG taw!!Baek baek....herm..aku ngah ckp ngan bayang2 aku..hahaha...

herm oklah..xnk taip panjang..bab kul1 aku dah kene gerak kuar dari UMP ke Terengganu..rancangan cuti2 Malaysia telah berubah siaran ye..sehari lagi awal wat aku terpakse packing seperti lipas kudung..tpi aku x kudung lah.....FOR BEN ASHAARI..THANK YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okiedokie;P

p/s kuar je awal pon...tpi kene tggu kwn aku bis wat treatment dea kat london weight 2 smpi kul 6..adeyhhh=,=



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

1 comment:

mizz pelangi said...

kite pn ben ashaari add gak..mcm xcaye je..hehe