Jan 3, 2011

wajah baru!!!!!!promote promote...

assalam n sejahtera all...

wahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!cantik x?oit ckp lh cantik....penat kot edit semue ni..hahaha...
sape2 yg xtahan silau...AMARAN..SILE PAKAI SUNGLASSES ANDA...hahahahaha

ni lah hasil 3 jam setengah aku mengadap laptop ni....sakit mate dowh....nantok sudah ni..wuu~~~semoga hidup aku tahun ni kan lebih ceria dari tahun lepas...xmo nangis2 n tekanan perasaan g.....relakan jelah pe yg telah terjadi....lau pegang pada dahan yang rapuh,akhirnya jatuh gak ke bawah kan...hahaha mang lah kan...graviti...aku siyes lah wei...aku xnk pegang dahan rapuh g....aku gak yg sakit akhirnya...korg faham x???faham lah wei....

siyes xde mood nk tulis...mcm2 hal bermain d fikiran tpi aku rse aku kan cte selepas masalah NO 1 aku selesai...insyaAllah aku kan selesaikan jumaat ni...harapo tiada halangan bagiku....doakan aku ye kengkawan...marissa, ko jgn wat xtaw plak...doa tok aku...tewaskan anasir2 yg membuat hidup aku kucar kacir jdinye....cik marissa gak jdi mangse aku kan....

dah2 cukup..kang xde yg faham...aku pon xfaham gak..hahahaha...later i update ble keadaan stabil..huhu..tatata

okiedokie:P

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: