Jan 14, 2011

single?

assalam n ni8 everyone...

dekat sejam aku kat page nak wat entry ni.,kering idea nk tulis pe..xkan nk tulis sal hal sedih2 aku kat korg..kang sedih je blog aku yg comel ni...hahaha..ape aku nk bgtaw korg2...iye kaw ar...kaw gak...hehehe problem aku sebelom ni aku terpakse biarkan je tanpa penyelesaian for the sake of my mom n her health..sadis kan...org yg wat aku menderita itu mang sadis..hate u forever!

ok stop sal 2...skrg aku menjalani hidup single semula...first tym ase single kat U..sejak aku masuk U aku dah berstatus "taken"...skrg aku SINGLE!!!hahah...dah leh flirt flirt..xase bersalah lau tgk laki comey taw balas pandangan...ahahahha...gatai toi ar....aku cme insan biasa,xperfect...ade ke insan perfect di muka bumi ni?nak nak dgn adenye kegedikan semulajadi ni...jom eye contact hahaha.....

mcm ne kelas aku sem ni???ok lah....dah 2 minggu kan...tpi x ase pon nk study...giler ar~~dah ar ko 2 final sem zafifie!opssss...nme dah berubah ye...ZAFIFIE..ingat 2...fieyusuf nak menghilangkan diri...sem ni byk bnde nk settle..PSM2...19kredit mse study...LI...nk gle pk..tpi stu hape pon x gerak...poodaah!!huhu..

raye cine nk mai dah...cuti seminggu...aku???mne lah nk merempat?pk pk pk....aku memilih tok ikut kawan aku iaitu ex-rummie aku iaitu mak aku...hehe CIK HAJAR ABDULLAH balek ke kuala terengganu..nanananana Ganu kte....yeah!!nanti aku update sal cuti aku 2 ye...tpi isau plak pasal adek aku yg ngah study kt ICAN 2....suh mai kuantan xmaw...kene update lh die hari2,nk taw keadaAn....

ok..pe lagi korg nk tahu???xde dah kan...dah thu dah kan keadaan aku...walaupun xlengkap sgt xdetail sgt pe yg terjadi kat aku...percayalah aku ok..aku still teruskan hidup sbb teringat mak aku...pedih rsenye mcm luke kene perah air limau ble dgr mak kaw..iye mak kaw lah nanges n risaukan kte..xtdo mlm,sakit2 n segala bagai...aku xkan wat mcm 2 lagi...lau leh aku nak cepat2 lek ke pangkuan family aku..nak jge org tua aku for the rest of my life.....cilok lgu abg maher zain jap...haha

oklah...smpi cni je....ble ade idea,aku update g.....ok??ok jelah ye....

okiedokie:P

p/s: love ur family.....:)


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: