Jan 22, 2011

rajuk dihati~~

haloo...

akhirnya aku diberi kekuatan untuk menulis kat blog ni lagi...

post terakhir aku, aku ade mengadu yg aku sakit pale tahap gaban kan....hah..hari ni aku ngadu plak betapa sakitnya perut n badan aku ni..

20-01-2011

aku makan sizzling ngan bestfren eva aku,marissa...she asked me "kaw dah ok sepenuhnya ke?" die merujuk kepada diri aku,hati aku yang dilukai n style hidup aku... then aku jawab "skrg kaw bleh tgk aku ok...walaupun aku sentiasa teringat hal lalu..tpi aku ok.." tym 2 perut dah start sakit n aku terus lek bilik....

21-01-2011

sakit perut makin teruk...nangis xtahan sakit...asyik ke tandas ulang alik tpi tetap sakit..muntah2 lagi lah aku xtahan..dada dah sakit tym muntah....kul 2 pgi,rumet aku,zati bwk aku ke klinik....tiada klinik pon sekitar gambang..nk xnk diorg terpaksa bwk aku ke kuantan...

doktor kate aku dah hilang byk sgt air dalam bdn..badan pon dah sejuk....check tekanan...tekanan darah rendah...aku dah xtahan...aku terus keluar lepas hbis checkup...byk tol ubat aku kene mkn.mc pon dpt...yippi!

smpi je kat bilik,aku bru teringat nk tny doktor..npe aku jdi mcm ni sedangkan tiap hari pon aku mkn...dlm mse sehari aku dah jdi mcm ni...aku makin lemah,xleh wat pe..tdo je yg mampu..

pelbagai dugaan aku hadapi di permulaan tahun 2011 ni...andai ini balasan-Mu atas segala dosa2ku,aku redha Ya Allah..dan aku juga tahu Kau akan makbulkan doa2 orang yg telah dizalimi...semoga balasan yg setimpal Kau berikan kepada mereka...amin..


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: