Jan 28, 2011

holiday hoho!!

salam n greetings all...

aku terus terang je ek..aku xde mood nak update pon..sbb xde bende yg nak diupdatekan...byk perkara sbnrnye yg aku nak cite ataw buat2 cite..tpi ble je aku terpk nak taip kat blog ni tym 2 gak aku ade keje lain aku kene buat ataw sakit malas 2 dtg..n ble ade mood dtg cite2 pon dah hilang..xmaw dtg balik dah...majok dah kat ku..nevermind t aku pk bende lain plak...ahaks~~

btw peeps..holiday dah setat..holiday pe lagi..CNY lah...nak dekat2 cuti ni,tiap ari aku bawak lek limau....suka sgt..kekadang dlm kelas pon mkn limau..bau satu kelas...tpi bau limau wangi kan. and sebab byk sgt limau, keje2 kreatif lagi kiut pon terhasil..antaranya

.

.

.

TARA!!!

kiut x???sile posing sekali g encek limau....

.

.

TARA!!

alala comeynye....

untuk pengetahuan segala makhluk di seluruh alam ini..hehe...encek limau yg kat tgh 2 dah pon selamat kat dalam perut my bestfren,marissa norfis...sbb jeles sgt ngan kecomelan limau ni,die g wat tatu kat muke limau 2..cian taw..dah mcm pirate muke die..tegah bangat sih!tetibe nafsu makan membuak2 plak lalu kepala encek limau dikopek sehingga nampak otak die..sadis x??hehe

herm..malam ni rumet aku cik hani dah nak balik...naik bas kul 8.30 ke sungai petani..herm malam ni cheq dok sorg2 jelah kat bilik..ingat lagi x destinasi cuti2 malaysia aku hari 2 kat mane??Terengganu kan...herm...sbb kawan aku a.k.a mak aku a.k.a ex-rumet aku cik puan Hajar kte ade treatment London weight hari sabtu so,ktorg lek ke terengganu hari ahad...tpi kan tdi cik puan Hajar ni msj kete die kene langgar..herm tah mcm ne lah plak ktorg nak gerak ke Terengganu t..hope kete rosak ckit jew...=)

ok..eh ade lagi nak cite ni..hamboi tdi bukan main g xde mood lah..xde mende nak cite lah.hah hambek ko mcm2 mende kuar...ni aku nak cite plak sal DINNER FAKULTI..yeah!setelah berada di tahun akhir..aku pon akhirnya terbuka hati nak join dinner ni...sblm ni xnak coz yuran mahal lah..xde bju ekut tema lah...so skrg..save the best for the last..aku join!!bersama bestfren kesayangan aku cik marissa norfis n cik aziemah kte..tema paling mencabar kali ni...tym ni gak die nak mencabar...tema ea EGYPTIAN @-@ hambek ko...nmpknya x ekut tema lah aku kali ni...tpi aku kan usahakan...nak taw pe aku pakai t..korg tunggu 12 feb 2011...lambat g..aku byk mase nk prepare pe aku nk pakai kan...take it easy...

oh men..dah lewat...nak kene smyg maghrib..caw dulu guys!

okiedokie:p


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: