Jan 15, 2011

PaGi Yang Gelap~~

CHECK CHECK ROCK ROCK!! 1, 2..

LEBIH TUA DARIKU...HARAP SABAR MENUNGGU...HAHAHA..MOOD DAH DTG~~~

pada saat ni,aku masih di atas tempat peraduanku...tempat peraduan?(ats katil daa)...wuuu~~~ malas nk turun dri katil....dah pukul 10 dkt kul11 pon bumi gambang gelap je...ke aku x bukak tingkap ni....tap tap tap(turun dari katil....menuju ke tingkap)tap tap tap..(naik katil lek n taip) HARI DAH TERANG LAH!!!udara suam suam n suasana sunyi UMP Gambang...xde kete xde student yg berjalan jalan....mne diorg ni???sume kuar outing ke...herm...

sambil lincah jari jemariku(chewah!) menaip atas keyboard lappy-ku jari jemariku(chewah lagi!) turut menaip atas keyboard nset C3-ku....msj dari sape??mcm biase..pagi2 ni mestilah encek bam...encek bam kwn saya ye...ingat..saya SINGLE..huhu..perlu ke kaw caplock zafifie???penegasan di situ...menunjukkan kebebasan aku untuk msj ngan sape2 saje..balas msj die lu ye~~

seminit kemudian....

maaf...aku ambek mse seminit nak membalas msj...aku xbiase lgi ngan keyboard nset tu...tolong lah..tolong beri aku mse tok suaikan diri..hahaha...

ni citreon C3 ye...ni bkn nset aku..ni gak bukan kete idaman aku walaupon bewarne pink...nampak comel cantik tertarik menarik kaw memang deBomm!kete idaman aku cume MyVi..humble x???huhu siyes ni....

hah ni nokia C3 ye...pink lagi..mcm hape je sume nk pink...keyboard die QWERTY input punye...mcm laptop taw pc nye keyboard..xyah tekan bpe kali nk dptkan huruf A..n ble aku masi xbiase, nk mendapatkan huruf R..aku tekan 3 kali kuar ar RRR kat screen nset aku... herm..lau Lis.a S.urih.ani(motif taip macam ni?supaya empunya nme x mai blog aku lah hahaha) bce enrty ni mesti susah die nk nyebut..argh argh argh..hah!gau gau bunyi die...bukan bau die..hahahah.. amboi bukan main lagi kaw ngutuk ye..habis lah kaw jap g...peminat die ramai taw...termasuk kaw sekali kan minat die..sape g?kaw lah.<@_@>

ok hari ni kte nak wat pe ek???

hari ni aku nak wat PSM aku...hahahahha gelak guling2...mane dtg mood kaw nk wat PSM 2...nak gerak mandi pon malas...

hari ni aku nk tgk cte My Princess!!!episod 2 lak....suke Song Seung Hoon...yeah!lantak ar lau org kte kaw hero tua..kaw tetap no 1 aku hahaha...bye bye Lee Min Ho...dasar xsetia!haha..relax suda...dunia semata mata..

pas tgk My Princess kte tgk..kte???aku larh!!hehe aku nk tgk sungkyunkwan scandal..tah btol ke x eja nye aku main hantam je.....

lepas 2 bru lh start wat assignment...huhu...giler tol layan segala drama hantu pakwe korea bru kaw nk study kan....peduli hape aku....barulah ade life mcm ni....

oklah..dah kul 11 lebih kot..aku x mandi g..kaw dah mandi lom..iye..kaw ar..yg ngah bce ni huhu....g mandi lu..bru blogging...gahgahgah....

tata u ol!Thanks for reading my entry!

okiedokie;p




Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: