Nov 25, 2010

arghhhh..aku termiss....xleh jdi ni....o.0

assalammualaikum n hello everyone...

hah ini FieYusuf sudah dtg...hahahha...dlm kesibukan pelajar komputer network yg sedang menanti dgn penuh debar untuk presentation PSM atau org panggil FYP gak....aku leh hupdate blog lagi..bkn ape wey....aku jelez pada mereka yg sudah tinggal aman..sedangkan diriku d cni masih tidak tahu akan kesudahan diriku....herm...esok pagi pas jew present aku maw melonjak2 gembira girang lega n fuh!!!!!!!!!!!!

ok fine..xmo dgr aku membebel yg tah pape ar 2...mereka2 yg telah bebas untuk sem kali ni telah membangkitkan rse jelez sejelez jeleznye kepada ku..sbb pe?ade yg wat post 

" arggghhh....dem bored at home"

"aku macam nk mati keboringan sepanjang hari"

ni post2 org yg dah bebas n ble dah balik umah jdi gni...aku xbalik umah g pon....boring mcm ne pon at least aku dah kat umah kan...makan free...tgk tv free...hem...n sbb aku still terkandas dek presentation PSM aku...aku ter-miss bpe cite yg dah kuar panggung....calon2 nye ialah..jeng jeng jeng...

RAPUNZEL

Argggh.....sudah kuar ini hari...adoi..aku xleh nk henjoy ari ni..sok nk present...wuwuwuwuwu~~nk tgk ar!!!!!!paling ske..voice of rapunzel is Mandy Moore yg sweet itu..ske die sejak tgk cte walk to remember...ske hero die sebenarnye hahahah aw aw..tggu ko ye rapunzel~~~aku tarik2 rambut ko t....hehehe=]

NGANGKUNG

Tgk tol2 sape laki 2????Shaheizy Sam lah!!!arghhh...maw tgk maw tgk....huhu...hari 2 tym nk tgk  cite cuti-cuti cinta(arghh farid kamil comel kat ctu) trailer ea kuar sbgi iklan...sonok ar..lawak...jdi ustaz ea kali ni Lan Pet pet..aiyoo senario sudah jdi ustaz o skrg...sblm ni azlee jdi bomoh kat dlm cte Jangan Pandang Belakang Congkak..skrg Lan pulak..dah ar cre ea tgkp antu lawak...lom start cte g aku dah tergelak....ni cte tok taik2 judi n kaki no ekor ye....sesuai sungguh tok tontonan korg..so g tgk wayang ni,lupekan judi korg 2....aku nk tgk...hari 2 janji ngan org 2 nk tgk...skrg sudah len...=[....tah dpt jumpe g ke x?lau ade jodoh xke mane...ajal maut dan jodoh d tgn tuhan...hish..dah melalut plak...

ok need to end at here..PSM ar waitin....esok aku kan enjoy puas2!!!yippi..doakan aku nye presentation berjalan lancar k!jgn ar kene evaluate teruk2...amin...

okiedokie;p

p/s currently listening to TOO LITTLE TOO LATE by Brandy ft. Ne Yo...

hoho xpe lambat ekceli,wayang ni bru setat ri ni pon=]

p/s 2 wa bukan pengikut setia Harry Potter..so wa x layan ar..biarkan die berlalu wee~~



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD