Nov 17, 2010

happy hari raya haji!!!!

salam,sejahtera and selamat hari raya haji for all muslim all around the world!!!!!

huhuhu...wat first tym-nye aku beraya d rantauan..haha...aku beraye d minggu exam..wat yg sedia tahu n bru nak tahu aku org orang sabah pure ni hahaha....anak jati sabah bha...xdpt nk beraye bersama keluarga....wuwuwu~~~sedih...first tym...n last tym la...sbb raye dpn mestilah aku kat rumah dah memandangkan ni tahun akhir aku kat u....hehe....

tah ble lah aku dtg balik kat cni kan....huhu..aku ngan encek helmi are no longer together gather....beriya aku sayang,dia xsyg aku...wuwuwu~~xpelah biarlah die bahagia...rse nk bunuh diri..herm~~~ape punye kes lah ni...

skrg ni aku kat umah makngah aku kat rawang...bersama adik n kazen2 aku yg xleh nk lek raye kat umah...lagi sonok..diorg cuti sehari je..sok dah ade kelas lek..hahah padan muke..n aku plak balik je ump ptg t aku nk hbiskan report PSM aku...oh men ble ar nk hbis smue ni...xsbr2 aku nk hbiskan semue ni....aku nk rse bebas....xnk bebanan assignment g!!!!!!!!!!!!!

siyes xde hati nk beraye....rse kosong je jiwa ni...tah dgn sape nk kongsi..ngan blog jelah kan....
oklah..aku pon dah xtaw nk taip pe bende g...anyway...aku ucapkan selamat hari raya haji to all muslim in the world terutama mereka yg bergelar haji.....mkn rendang pelan2 je taw..kang tecekik plak heheh.....

okiedokie

mood: kosong,null,empty:((

Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: