Nov 29, 2010

watcha!!saya stress...saya buntu..saya takut... :((

assalamualaikum n good day everyone...

huh...(nada sedih ye)...mengeluh lagi...dgn nada yg sedih sgt sedih...setelah beberapa hari xupdate blog dan hidup penuh kesedihan...aku di sini kini....ingin meluahkan..sgt sedih n buat aku stress walaupun exam n PSM1 dah berlalu...owh yar!PSM1 presentation sy berjalan sgt lancar...evaluater the best!aku kene 2 soalan je...then...kuar perkataan good dari salah seorg evaluater...yay!!tym 2 aku happy sesgt.....

ok2...kembali kepada mood sedih....

berkaitan encek h....warggghhhhh!!!!!!!!!!taw x npe die abaikan aku????npe?npe?npe????

die kte ngah stress n pening fikirkan hal ni....ngan keje betimbun lagi....

die kte...ATOK & NENEK DIE NAK JODOHKAN DIE NGAN PILIHAN DIORG KAT KAMPUNG!

warggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh.....sadis x??kamu boleh rse x kalau kamu ditempat aku?????stress tahu...sgt stress...kenape jdi mcm 2???jdi aku selama 2 tahun ni berdampingan dgn die nak buang mcm 2 je????ble tny kat die...die kte...xtahu nk pilih family atau org yg tersayang..die kte lau family xske xgne gak xde restu...tpi....kan kte leh usaha???x ke gtu puan2 tuan2 sekalian...kenape masih ade org tua yg nak jodohkan anak2 diorg?kan ke zaman dah moden...aku yg selama ni setia n syg teramat sgt kat die nak buang mcm 2 je?tidak!!!!!npe naseb ake jadi sedemikian rupa......inikah balasan yg ku terima....tol gak kte org...lau bercinta xyah ar nk 100% cinta....aku plak dah ter-over kot....smpi hati mereka kan....aku kene biarkan je ke mereka?aku kene biarkan je ek encek h bersame pompuan yg mereka pilih 2?encek h kan lagi bahagia kat sape?kat aku atau pompuan yg die xkenal 2?mcm 2 ke?mcm mane?mcm 2 ke?arggghhhhh...aku buntu tahu!ingat lagi kan aku makan panadol 5 biji hari 2...sejak bpe hari aku xsihat ni aku makan panadol lagi....dah habis dah panadol....tgk...aku dah mcm raja panadol...dasar ko fieyusuf....dasar ape?dasar pelembagaan ke?hisssst!diam...ok fine,panadol dah habis...garu2 pale2 ko sampai berlubang...hahahahahha...dah sewel plak...

bawak mengucap fieyusuf..btol gak kte encek h...lau nk taw ade jodoh ke x..g wat solat istikarah...huhu....aku ni kan xdelah baik sgt...kekadang 2 smpi telajak xsmbhyg subuh...solat xjage mcm ne nk istikarah?adoi...tpi cube pk lau lah wat isitikarah n dpt petunjuk pas2 dpt tahu hal menyakitkan...aku sedih lagi...hish..dah2 jgn pk bukan2...tpi dulu kan tym aku clash kejap ngan encek h..aku wat istikarah sekali..mang xde alamat pas bace doa semua 2...tpi aku leh smbung lek ngan die pas2...itu kre petunjuk ke??herm.....herm...herm....cukuplah fieyusuf..mental ko dah xsnggup g nk tampung segala pemikiran ko 2..siyes aku ckp..baik ko istirehat...istigfar...istiqomah dan segala2 is is lah..memain plak die...tibe2 teringat formula exam ni

USAHA + DOA = TAWAKAL

hah....2 yg ko kene wat taw fieyusuf....Usaha untuk dapatkan pe ko nak yg diiringi doa..pas2 ko tawakal jelah dpt ke x....OK?ok x???jawab fieyusuf...

Fieyusuf xnk jawab pe2...hati masih ragu2....

homaigod..sakit pale ni....mate aku bengkak kot dek menangis xhengat dunia...buat malu je....ade aku kesah?wekk;p btw sok aku ah gerak pulang ke kampung tercinta ku...

Sabah Tanah Airku

Negeri kita yang tercinta

Pemuda Pemudi semua marilah

bangunlah bersatu semua

marilah bersama

serta maju jaya!

Merdeka sepanjang masa

bersatu segala bangsa sentosa

Sabah negeri merdeka

hah....hambek ko...aku nyanyi lagu sabah taw...dah 5 tahun kot xnyanyi..sbb dah xde perhimpunan segala bagai ni...dah 3 tahun nk dok Pahang ni xlupe g taw lagu sabah...lagu Pahang pon aku ingat...tgk jiwa aku kental kat negeri sabah taw!tpi pesal la leh sangkut ngan org semenanjung plak kan...jodoh?wuwuwuwu~~~stress lek...balik ni kene wat medical checkup check,tekanan darah.....asyik stress je...hah...selera makan mana pgi???xbalik2 lagi kot..dah seminggu lebih tahu?problem tol.....

sok flight 6.30 pm..mse malaysia...5.30 pm mse indonesia..hahahaha..tata UMP,tata Semenanjung...tata encek h... p/s untuk encek h...skrg segalanya di tgn kamu..sy dah ckp ape yg sy nak..tinggal kamu je menentukan...:((

pasni..blog aku tergendala selama sebulan...harap maaf encek blog..andai kte aku pergi xkembali nanti....aku xwariskan blog ni kat sape2 taw...bab aku rahsiakan password die...huhu...lau sy xde..masalah encek h selesai kot...astagfirullahalazim....ape aku ckp ni....sama ada mati atas kehendakNya atau nak mati sendiri dua2 pon disebabkan takdir kan...faham x?faham2 kan lah..

oklah dah panjang lebar ni...aku pon nk habiskan packing barang2....hokeylah ye...

sory lau bahase celaru dan terima kasih kerana membaca:)

okiedokie;(

p/s 2 gonna miss this blog...tempat ku luah perasaan...pasni lau stress g kat umah aku nk luah kat mane plak????



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: