Nov 16, 2010

so...pathetic....o.O

halooo....

ini entry penuh kemarahan n ke-hot-an...sepanas HOT fm..haha..rasai kehangatannye...

sape pathetic?ofcoz lah die pathetic...asal plak aku..asal plak kami???kami x gne taktik...kami simpan sesame kami...n ble org tny what happen..kami gtaw..tpi xjual cte panas mcm pisang goreng yang kekadang 2 tgk nmpk sedap ble dah bli lembik sesuai tok org xde gigi...siyes aku xkan tokok tambah cerita...org nk kte kami jahat..bleh je..ckp jelah..tpi lu pk la bebaik beb..lau kami jahat nape kami still stick together then die sorg...aku xgelabah ngan propa ko kat mane2 especially kat fb 2..langsung x tergugat iman aku nk mencarut maki hamun ko on the spot...aku cool je..sbb aku taw hal sbnr..n org yg salah je yg kan nk "clear"kan nme die...hah,r u clear?hahah..n ofcoz...cri kepercayaan org lain sal cte2 die yg tah betol x nye...

senyap seketika..tarik nafas..........

kat girl yg x sekelas ko maybe xkenal ko mcm ne?ye ke?ri 2 aku tgk respons dak taekwando tny sal ko..respon xmemberangsangkan je..owh...perangai mang mcm 2 lah kot...giler hot ko masa kini....hot ngan sikap u*r**********  itu...kat girl settle...dah ade yg mang annoying n sedia maklum...even ko bleh wat pakwe makwe lain gaduh sal ko..u mang besh!sabar jelah kan..aku wat keje last minute jugak...tpi lau ade perkataan last second 2 wujud..mang ko gne pakai lah dri dulu smpi skrg....wat keje so last second..paling hot ble ko lupe benda penting dlm hal grouping..mne responsible ko...leh plak keje x jalan...tpi fb ko update sje...<--paling hot sudah

senyap lagi...sakit pale sakit pale

Only Allah know what exactly happen?mang tol dah 2....kami yang merasai mang thu pe yg sebenar jadi...tpi kat mereka2 yg malang ble dah dctekan hal yg xsbnrnye...sian kat diorg lah..lau org lari lintang pukang skali pon xnk kwn kat kami...kami xgentar bak perwira d medan perang chewah!silap ko lah cte byk sgt rahsia kat kami..especially marissa...x ke bodoh tindakan kamu itu..hal boyfriend sendiri pon perlu cte...ape kes bro....hah..org nk taw bleh tny ar...janji xtpu, xbasi2 deh sma kamu...kami fitnah die...ok fine...which part?kami jawab lgi...jgn munafik...

sigh...garu pale

ok sape2 y bce ni..leh rse x kemarahan 2...api membara-bara dah...lebih2 lagi pas tgk kat fb..sakit pale aku tgk fb..asyik tgk org2 yg nk defend diri je...skrg korg yg bce cni pk sendiri...ade unsur fitnah x?ade unsur rekaan semata ke?wa xde masa lah beb...wah bkn nk burukkan..tpi dah lebih kurg burukkan lh ni...sbb wa hot..n semue kuar jujur ikhlas pe yg terpendam..xsanggup tgk kwn dperlaku sebegitu..dah cre u pon salah...nk emo2 nk wat innocent bkn kat fb....itu low class punye taktik lh....wa punye kat blog...follower maybe bce...org yg bukak dri fb leh bce...org try search kt google leh bce..see?semue gne effort kan...nk bce cri sendiri..wa x publish yg x berkaitan kt fb wa.wa cintan2 je kat fb...itu pon bkn aku sorg je kat fb 2 yg jiwang menjiwang kan..byk lgi...fikir2kan dan selamat beramal....=))

huh!aku hot lgi...tpi kaki sejuk...mlm2 ump sgt sejuk...smbung lagi sikit..aku bukan xnk baik2..tpi kamu xde effort pon...lu diam lu pk settle ar..n kami giv up...kami dah keras hati beb...lu salah..tpi aku sebelum ni dah terlanjur minte maaf n maafkan ko.tym 2 hati aku mang sincere gilos...smpi skrg..so sad..u xde effort lagi...lu mang terbaek n kebal!<---pk ar 2 pujian ke atau.....

dah lah..cukup ar ni...sape yg bce ni.aku mintak maaf sbb sgt kasar dek kerna ke-hot-an aku....bkn hot yg 2....apeedah!hot sbb hal2 seperti di atas 2 la..aku mang kasar orgnya..aku bkn lembut lembut asli..tny marissa azie farniza dayu yg perna berada d samping ku....n sbb sikap aku yg satu ni gak lh yg HELMI XLEH TERIMA SMPI SEKARANG...AKU TETAP AKU...stu hal lagi wat aku hot..ingin aku berubah..boleh tpi xkan 100%...ingat 2...wa chaw!

xde okiekodie kali ni...wa garang kali ni taw!ggrrrrrr.....

p/s pe aku ckp pakai otak beb..sbb ikut hati mati;p



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

1 comment:

Darkangel said...

dah la lgu blog u syahdu..bca post ni bertambah syahdu..huhu..sabar je..sesungguhnya doa org yg dizalimi itu makbul... ~.~