Nov 20, 2010

semangat yang tersisa

salam and happy sunday!

happy ke?npe aku x?aku dgn semangat yang masih tersisa meneruskan perjuangan untuk 2 paper terakhir n presentation PSM...saat ni...cuma aku yg tahu perasaan aku yg hanya memaksa untuk terus cekal...xsanggup aku wat org tua aku risau g..aku kecewa dengan diri aku sendiri..tegah2 nya aku lukai mereka..menangisi silap salah ku...aku mang xgne...anak yg xgne...wuwuwuwu~~

aku kuatkan hati..study~~habiskn keje2 tergendala....sembunyi jauh2 perasaan sedih ko 2 fieyusuf..jgn pentingkan diri...emo emo emo....inilah aku sejak beberapa hari ni...smpi ble Fie?smpi ble ko kan menyiksa diri??kenapa??aku tahu akan akibatnya tpi aku xleh kawal diri aku..kenapa jdi mcm ni?parah sgt ke?SAKIT TAHU....rahsia yang disimpan masih elok kukunci dalam hatiku...smpi hatiku xkan tahan g akan terbongkar jugak....

sepanjang bape hari ni....byk org aku susahkan...especially ibu....tiap jam aku call mengadu n nangis..nape sufiyafiza?npe selfish sgt????aku kesiankan ayah..xtdo malam teringat aku...aku berdosa...aku mengadu kat kwn plak..marissa....aku ngadu..aku nangis mcm org bodoh+ gile..akhirnya aku tunjukkan wajah yg selama ni aku sorokkan dri kwn2ku...aku lemah..x  setegar d luaran...aku yg xske n xmudah dibuli sekelip mata menjadi lemah...muke dah macam kene tampar setan...mate sentiasa bengkak..mulut muncung..muram dan penuh kepura-puraan..

seharian aku xmakan....aku gigit biskut n telan panadol bpe bijik g ngan harapan dapat tdo lame g....ko gile Fieyusuf!ko nk x tdo selamanya???npe aku xfikir mcm 2?badan aku ase sejuk satu badan...hahaha marissa kte aku penagih...ye ke?ade 4 biji panadol terakhir...aku nk telan g atau x?budak badan kecik nk makan 10 biji panadol dlm masa 24 jam....insane...tolong kawal diri..ko merbahaya Fieyusuf...jiwa ko dah kosong ke?ko dah xde iman g ke?mane pegangan agama ko??YA ALLAH YA TUHAN KU.....npe aku leh lupekan ko saat2 mcm ni....aku semakin hina d sisi-Mu....ingat kat ibu"kakak lebihkan istigfar..jgn mcm ni terus...ingat kami...sikit je lagi nk hbis...3 tahun kami berusaha anta kakak study"...sedih:(( ibu sambung g " ingat ayah susah payah keje...biar hujung minggu ayah nk turun keje gak..leh tambah duit..untuk anak2 ayah..." aku sedih lagi.....aku nangis...aku bodoh....

smpi ble mcm ni..aku mohon fieyusuf..jgn mcm ni lagi..tolong stop self destruction ko....hidup untuk parent ko....plizzzzzzzz~~~~~~~~~~aku mohon~~~~~~~~~

aku jatuh...aku melutut....aku berbisik

KUATKAN HATIKU 


p/s jgn tiru fieyusuf!


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: