Nov 24, 2010

doraemon,FB and that guy....

assalamualaikum and have a good day everyone!

yippi!!!!!!!!!!yabeyabedooooooooo........akhirnye habis gak paper tok final exam kali ni.......dah lega xpayah bace pe2 g....tinggal satu hal saje lagi....PSM presentation....mengenai kemusykilan aku tentang evaluater aku 2 pon dah settle...actually ade some mistake...skrg aku lega ckit...ckit sje...the rest after the presentation..cant wait....=]

*cilok kat google

ok2 kte start hal sebenarnye ye....DORAEMON...sape yg xpenah tgk cte ni?tah zaman ble ar ko lahir smpi xpenah nk tgk ye...hehehe...aku masih ingat g dulu aku mang xpenah miss tgk doraemon...movie die pon ibu aku snggup nk belikan tok tontonan aku n adik aku tym 2....tpi skrg aku dah besar..doraemon pon dah tua...eh bukanlah...aku dah besar, n aku dok hostel bkn kat umah...so dah xde kesempatan g nak tgk doraemon...cume lau lek umah..selalu cuti sem sme ngan school break kan...astro ceria ar kan kuarkan movie doraemon ni...dah adik aku kan layan bende ni...aku lagi ar...x ke membebel ibu kte lau dah lekat kat tv,keje2 len xdibuat.mang nk kene ar 2..hah 2 doraemon punye pasal....alasan~~~~ btw aku ni agak ketinggalan....aku baru dpt taw siri komik doraemon kat jepun tol2 dah habis...huhu...sedih gak tgk ending die..tpi mcm xpuas hati...tpi yg paling best 2 ble Nobita bersungguh2 study nk jdi saintis nk tolong doraemon...seperti kte sedia tahu...nobita adalah makhluk paling malas lau disuru wat homework...lau die dah start wat,by the end die kan tertdo or lari wat hal lain kan kan kan...ok xmo panjang lebar g..sape nk bce ending part die leh tk kat link ni

episod akhir doraemon part 1

episod akhir doraemon last past(part 2)

hah..aku google punye google nk bce ending version melayu...aku dpt kat blog ni je..lau ade yg ambek jepun untuk foreign language 2 n ase2 nk apply ke yg dah dipelajari leh je bukak link ini..hahaha rajin x aku???nk bahase indon..ko google sendiri..mang belambak...pening2 pale aku nk membacenye....ckp je pengikut senitron minat 2 minat ni...hah...sekali ko hadap bahase indon..byk fenin la fenin la

habes sal doraemon....skrg masuk hal fb....penah x laki gila kacau ko kat FB????hah aku dah kene..malang sungguh kan....tetibe aku ngah syok ber-fb...ade lelaki psiko+gile leh on chat fb kat aku n ckp mcm ni

"heh cewek murahan,maw tdur sama aku?"

ekspresi aku...mang terngaga ar...bulat mate aku bce...aku xpenah aku chat even berbalas komen ngan die tetibe jadi mcm ni....aku pon bukannye penakut nk berbalas pantun ngan mamat gile ni,so aku taip ar

"GILE"

mamat 2 g mencarut lagi ar mcm2 mengata aku....macam taik tol..aku terus jelah block org ni...kre skrg dah ade 2 org dah le aku block FB die...pas sorg pompuan 2 skrg sorg laki....unsafe plak aku rse hidup aku ni seketika...so moral of story aku ni...jgn nk terus approve any friend request comes to ur page ye...tgk dulu sape org die...aku masi berfikir,knpe aku yg kene?????persetankan lah....chewah!

last but not least cte sal this guy...

hensem x pade pandangan mate korg???lau aku ye...hish..mcm ni...aku jdikan die profile picture aku...siap bubuh watermark ar sume...nk bgi kwn2 aku tertny2 sape die...ok...asalnye aku berjaye ar buat org tertanye2...tpi by the end..kwn aku ni yg aku panggil encek bam..leh lak ghajin sgt nk cri taw sape die...n die berhasil n die post nme org ni kat fb aku..arghhhhhh!!!!! kantoi sudah..tym 2 aku malu kat laki(profile picture) ni plak tetibe...huh even die xtaw aku gne gmbr die...aku punye ar berahsia..tpi die pon terkenal gak sbb mamat ni hero cite KU TLAH JATUH CINTA...lakonan agnes monica,mamat ni yg diberi nama Zumi Zola n irwansyah...bru je aku nk show off n kononnye nk bubuh profile picture gmbr aku ngan die..skrg sudah kontai lor....tpi aku nk gak bubuh..tpi aku ade hak x nk edit gmbr aku ngan die ni???nk letak ke x nak letak ke x?xnk lah ye....

herm.....

asenye ni je kot post aku tok kali ni...sok insyaAllah update lagi lau ade cite PANASS~~wat ala2 fazura kat dalam cte pisau cukur..aw~~~love it....

last but not least,thankx for reading this entry..

okiedokie;p

p/s ibu penah ajar,setiap kali kebaikan org kene gak ckp terima kasih walaupun ko marah,benci atau sebagainye kat die....so everyone THANK YOU!!!!=]



Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: