Nov 9, 2010

a twist in my story~~


salam n good day everyone!!

a twist in my story ni tajuk lagu yg dinyanyikan secondhand seranade...aku ngah layan lagu ni...n tanpa motifnye aku buh sebagai tajuk entry aku...siot tol

hari ni hari selasa,esok rabu..tulat kamis...kamis???arghhh exam aku....first paper....gigil...takot....tapi xbis bce g...hihihi..takot tpi xbis bljr g..beng-0ng tol..meh cni aku share jadual peksa aku yg cam best ni...


warghh!!!aku ade exam g pas raye 2..seng-al tol..xleh aku nk balik beraye....paling best g,pas exam 2..aku ade presentation PSM plak..hadoi..aku x cian kt diri aku bab balik lmbt...aku mang terpakse lek lmbt pon..dah tebeli tiket lmbt..tioman punye pasal..last2 tunda..seng-al tol..ingat msa aku ni x berharge ke?ape lah aku nk wat dlm msa 5 hari 2..mo gile aku mcm 2..jadual PSM xkuar g..student len pon xleh nk bli tiket lek g....hadoi...celaru!

btw, b4 aku nk amek exam ni aku mohon maaf lah kat semue....kat org sekeliling aku yg ase aku penah sakitkan ati ea..kat my darling dear,encek helmi...mohon maaf lau ma ade wat salah ea...kat parent aku of coz..kat dearie friends marissa,azie n jay....aku ade sorg kawan yg aku rindu nk hangout ngan die...tpi sbb sikap die n aku kene lebih tegas kepada diri sendiri kali ni..aku tepikan die...bukan tujuan memutuskan persahabatan..cume nk bagi pengajaran..tpi asenye ea xde ambek pengajaran pon..bab ape yg azie bgtaw hari 2...yang die nk mendiamkan diri tanpa bersalah 2...sgt sedih...at least say "maaf" it's ok...kat aku xpe ar..aku kental..tpi kat marissa...dah byk kali kene...kesian...persahabatan sepanjang kte kat u ni,jdi mcm 2 plak..sgt rugi kawan....ntahlah nk kte pe g...tpi sedih ar smue jdi mcm ni...minta maaf segera kt sume yg disakiti....mgkin kat hati masih berkesan g luka yg kamu tinggalkan tpi sekurg-kurgnye lega ckit sbb perkataan maaf kuar dri mulut kamu sendiri..jgnlah jdikan dirimu kenangan menyakitkan untuk org ingati di kemudian hari..ble kte tinggalkan u ni nanti,kte nk kenang kenangan yg manis jew..xnk teringat isu2 yg xsepatutnya terjadi...aiseh..membebel ape tah aku ni....dah lah..ape pon kepada kwn yg itu..aku minta maaf n maafkan ape je salah ko kawan..herm..=] marissa...sy tahu kamu mesti sedang kte no way! skrg kan...huhu.....sy fahami perasaan kamu...

oh yar!encek helmi telah membace blog ini...dah lme wujud,bru skrg nk bce ye...encek helmi kte die terharu sbb sy ske buh entry pasal die..lau x tulis byk sal die pon..menyelit2 sikit2 sal die gak...amboi..nk glamor nmpk...encek helmi yg tengah kursus skrg bru je hbis final exam ea smlm..tgk...askar pon ade exam taw..bkn kuar masuk hutan je taw...bkn angkat senjata je taw...smlm die kte die leh jawab..tpi ade gak soalan yg susah...xpelah at least encek helmi dah mencube sedaya upaya....n cik fie yusuf ucapkan semoga lulus n dpt naik pangkat n dapat naik gaji n dpt belanje cik fie yusuf!hoorey!!!!!ni bahagian yg aku suke ni..kene belanje...yeehee...=]

gmbr encek helmi bersme kengkawan ea dlm kelas tym kursus...salah seorg kwan die kat depan ni dah kawen...yg belah kanan 2 kot...hah yang kat belakang 2 bukan takat dah kawen,dah beranak pinak dah..jgn nk gatal ambek..2 aku punya!wahaha=]

gmbr ni aku ske....nmpk nsem plak encek helmi..wah!kembang semangkuk ea aku puji ni....wahaha..ape die?sape yg ckp xnsem 2?...lantak pe aku...wekk;p

bersme kete kesayangan ea...sgt syg taw..lau nk tutup pintu ea kene slow..asyik2 kene marah bab tutup pintu kuat2 n laju2...lagi syg kete dri makwe ea..smpi ati...cri laki lain kang

hoho...dah mcm cte encek helmi la plak entry ni..nyampah aku....

herm..k lah...nk smbhyg zohor jap..tata u ols!

p/s: happy birthday tok sape yg birthday ri ni..n gud luck tok mereka yg exam....hari ni genap 2 tahun 3bulan 1 hari bersama menjalani ceritera cinta ngan encek helmi...weee~~~<--xde motif!

luv,

fie yusuf cute seh!hahah=]




Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: