Nov 14, 2010

thank you love 2..:) the appreciation


salam n good day everyone..:)

yeehee..still meng-hupdate g ye..patutnye ngah study kan kan...biar ar..aku xtahan dah nak wat gak entry ni...THANK YOU LOVE 2..kenapa 2(dua)?sebelum ni dah ade yg first lah..sebelum ni,maksud aku tahun lalu aku ade wat entry sal tajuk ea celebration!!thank you love..entry sal birthday n birthday aku..of coz lah birthday aku..kan blog aku..hish...2 pon nk pk g ke?hahaha...sengal lah aku ni..

kali ni aku nk wat appreciation

ringkas je.....entry ni khas untuk team publisti eXpoconvo'10

.::zack::.

.::nad::.

.::ain::.

.::azie::.

.::wani man::.

.::ainul::.

.::helmi::.

.::idzhar::.

.::kiwi::.

.::dila::.

.::jiha::.

.::iqma::.l

.::kiwi::.

.::adi::.

.::wani mi::.

.::hawjiun::.

ni lah orang2 kuat publisiti yg mang ske cri publisiti

xde diorg2 ni...xde ar org2 yg nk dtg eXpo ri 2 kan...

credit credit XD

aku xpenah menyesal menghabiskan byk waktu & tenaga untuk team ni

happy adalah:)

timba pengalaman+extra friends

+

MASUK NEWSPAPER

hahaha

skrg eXpo dah hbis

smue tinggal kenangan

kenangan manis untuk diingati

bak kate header fieyusuf "rujukan di kemudian hari"


hari jumaat lepas...kami kumpul lagi

sonok jumpe dorg lek

tpi aku lak xsedap badan sgt

tpi nmpk diorg aku segar 

wah!

kami makan sme2...n thanks 2 ain & ainul 4 the cake

sweet!

malam 2 xsmue ade...z,kiwi,iqmal n hawjiun xde:(

♥APPRECIATION♥

kat sini aku nak kate

kat semue team member

♦aku happy dpt keje ngan korang

♦aku happy dpt kenal koranG

♦aku harap kte dpt berkerjasama g<---aku dah final year plakXD

♦aku sayang korang smue

♦aku kan merindui waktu yang kte share bersama

♦terime kasih terime kasih terime kasih atas segala pertolongan yang x terhingga sepanjang eXpoconvo

♦aku mohon maaf atas silap salah aku kat korang sepanjang kerjasama kte

♦korang mang BESH!!!


aku xleh nk membebel panjang2.....aku kene hbiskan NAD..

wish me luck ye:P

okiedokie;p


Terima kasih daun keladi, Jemput datang baca entry saya lagi! XD

No comments: